Project Aprilia RS50

Hier kun je alle vragen en opmerkingen kwijt over uiterlijk en styling op brommer (Derbi) gebied.
TheSanderM
Banden plakker
Berichten: 14
Lid geworden op: do 26 jun 2014, 11:39
Vervoersmiddel: Derbi GPR Nude, Derbi Senda Xtreme, Derbi Gpr, Aprilia RS50

Project Aprilia RS50

Ongelezen bericht door TheSanderM »

hallo, Laatst heb ik een Aprilia RS50 gekocht. Het is mijn eerste project. Deze brommer wil ik weer helemaal in nieuwstaat maken. Met deze brommer is schade gereden en het frame mag de weg niet meer op. Ben opzoek geweest naar een frame met kenteken en heb die al snel gevonden. Bijna zowat alle kappen zijn beschadigd. De voorkap is niet meer te repareren, want daar zijn stukken uit. Ben opzoek gegaan naar een nieuwe voorkap en dat is gelukt maar bij thuiskomst bleek dat er een aantal bevestigingspunten ontbraken en er was lakschade. Weer opzoek geweest naar een kap en deze gevonden, deze keer wel zonder schade. Ook andere onderkap gekocht, er was namelijk in gezaagd vanwege de uitlaat. Ben van plan de aprilia weer helemaal origineel te maken. Maar ideeën zijn zeker welkom om wat aanpassingen te doen.
Dit is de brommer: Afbeelding
Het gekochte frame was gedeeltelijk zwart. Heb deze zwarte lak eraf gehaald en ga deze netjes poetsen en polijsten. Latere foto's volgen!
James
Beginnende tuner
Berichten: 292
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 15:35

Re: Project Aprilia RS50

Ongelezen bericht door James »

LOL die demper :woot:
Weet niet wat ik er van moet vinden ene kant staat het wel baas omdat het zo echt op een motor lijkt maar aan andere kant is het maar een brommertje :?
TheSanderM
Banden plakker
Berichten: 14
Lid geworden op: do 26 jun 2014, 11:39
Vervoersmiddel: Derbi GPR Nude, Derbi Senda Xtreme, Derbi Gpr, Aprilia RS50

Re: Project Aprilia RS50

Ongelezen bericht door TheSanderM »

Zit er om dezelfde reden aan te twijfelen of ik de uitlaat vervang door de originele. Daarbij denk ik eigenlijk dat er te weinig tegendruk is aangezien deze uitlaat van de rs1000 komt.
ijsvogel15
Tuner
Berichten: 307
Lid geworden op: vr 04 mei 2012, 11:39
Vervoersmiddel: access sp50 sold
derbi drd racing blue 2008 sold
derbi drd black edition 2005 project
ktm gs 350

Re: Project Aprilia RS50

Ongelezen bericht door ijsvogel15 »

heb je een filmpje van hoe hij klinkt?
TheSanderM
Banden plakker
Berichten: 14
Lid geworden op: do 26 jun 2014, 11:39
Vervoersmiddel: Derbi GPR Nude, Derbi Senda Xtreme, Derbi Gpr, Aprilia RS50

Re: Project Aprilia RS50

Ongelezen bericht door TheSanderM »

Ben na een lange tijd terug van vakantie, heb vandaag voor het eerst weer na een lange tijd de aprilia gestart en vanwege het feit dat de uitlaat te dun is naar de demper toe krijg je het geluid van een lekke uitlaat.
TheSanderM
Banden plakker
Berichten: 14
Lid geworden op: do 26 jun 2014, 11:39
Vervoersmiddel: Derbi GPR Nude, Derbi Senda Xtreme, Derbi Gpr, Aprilia RS50

Re: Project Aprilia RS50

Ongelezen bericht door TheSanderM »

Vandaag ben ik ondanks de regen begonnen aan het elektrisch in orde maken van de brommer. Alles werkt perfect alleen nog een lampje halen voor de achterlamp.
Plaats reactie