weet iemand nog uiterlijke tips voor mijn derbi? ben al op zoek naar andere koplamp.
zou iemand misschien met paint mooie kleurcombinatie kunnen maken want ben van plan hem deze winter te spuiten maar weet nog niet welke kleur. wou het frame in ieder geval zwart gaan spuiten.
voor de kappen zat ik aan zwart de denken en achter een deel wit oid.
maak even een andere kentekenhouder. als je een beetje creatief bent kun je dit prima zelf maken. en denk eens na over het wegwerken van je knippers!
bedenk zelf eens een vette kleurencombi! doe eens gek! brommer helemaal zwart alleen je radkappen en je voorspatbord een andere kleur vind ik ook altijd mooi staatn!
Je moet vooral doen wat je zelf mooi vind, het is tenslotte jou brommer. Je rijd dan ook met meer plezier.
een paar tips die ik je kan geven
Inderdaad de kentekenhouder zelf maken. (Als dit je niet lukt kan je hem ook kopen bij iemand op dit forum) je hebt dan dat overbodig groot stuk plastic van achter al weg.
Je kunt ook de achterlamp + knippers in 1 kiezen. Kijk is bij jos dijkman op de webshop naar een derbi achterlicht + raw.
Dit is mijn eigen mening maar ik denk niet dat het mooi is om je derbi allemaal verschillende kleuren te gaan geven. Wel kan je zwarte kappen met witte stickers doen.
je zou een rode sticker kunnen doen op je achterkappen omdat je ook rode remklauwen hebt.
ook zou je de letters op je banden wit kunnen maken. + wit velglint.
Als voorlamp zou je xenon licht kunnen gebruiken. Ik vind dit er zelf veer stoerder uit zien en het geeft meer licht af. Bij jos dijkman kan je al een lampje kopen voor 6 euro.
Ik weet niet hoe je de knippers op je voorlamp kan inbouwen. Of je moet deze helemaal verwijderen.
Als laatste kan je ook nog een stuurrol (rood) gebruiken om het nog even af te maken.
velglint is besteld wel een rode zou je een linkje kunnen sturen van die xenon lamp ?
ik denk dat ik idd maar eens wat ga prutsen voor een kentekenhouder
Hier de link van het xenon lampje. http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=5197
Ik heb nog geen brommer dus zal niet weten hoe het resultaat is.
Hier oo het forum maakt luco kentekenplaatjes. Moet je maar ff opzoeken anders. Kosten bij hem 20 euro en 3 euro verzendkosten.
Frame zwart is een goed idee
Kappen gewoon ori laten,is altijd mooier
Velgen zwart en met gepolijste randen
Stuurrol
En dan wat basic stuff,kentekenhouder en knippers enz
ik denk ik in de vakantie mijn achterbrug spuiten want daar is lak vanaf. frame komt nog wel een keer als ik vervangend vervoer heb. maar weten jullie misschien welke kleurcode de lak vn het frame heeft? of kan iemand een fotoshop maken van mijn brommer met een zwarte achterbrug?