Ik heb een hele zooi, keus genoeg!
Set OT carters. Bruin en grijs. Aan de grijze kant moet een nieuw draad getapt worden voor het tapeind. En aan de bruine kant is het met carterpakking een stukje dat afgebroken was bij aankoop vastgemaakt. Deksel erop en het zit allemaal prima dicht! Zonder krukaslagers en keerringen, baklagers nog in goede staat!

Vraagprijs = +/- 50 euro
(samen met bak en vorken 80 euro)
Als volgt heb ik nog een bruin vliegwieldeksel, koppelingshuis, met dekseltje, 4 goede koppelingsplaten en koppelingsdeksel met waterpomp en oliepomp as! Waterpomp keerringen en schoepenrad nieuw!

Vliegwieldeksel 5 euro
koppelingshuis 30 euro
dekseltje 10 euro
koppelingsplaten 10 euro
koppelingsdeksel 30 euro
Ook heb ik nog een volledige complete versnellingsbak met de 3 bijbehorende schakelvorken en schakelas. De asjes en schakelwals zitten nog in de carters, omdat ik de schakelster niet los kreeg. Kan dus als set verkocht worden!

Bak met schakelvorken en as 75 euro
Bak los 50 euro
schakelvorken los 10 euro
schakelas 15 euro (nieuwe veer eromheen)
Ook heb ik nog een kickstart asje, met vrijloop tandwiel, met kickstarter, krukastandwiel met ringetje en moer.
Kickstarter zelf heeft natuurlijk wat slijtplekken van de schoen, en het steeds open en dichtklappen, heeft niet lang op mijn Senda gezeten.

Kickstartas 15 euro
Vrijloop 10 euro
kickstarter 15 euro
alle 3 bij elkaar 35 euro
Als laatste nog een spruitstuk, membraam en een grondplaat voor originele ontsteking. Membraam klepjes zijn nieuw, en functioneren uitstekend!

Spruitstuk 5 euro
Membraan 15 euro
spruitstuk en membraan samen voor 20 euro
Grondplaat 5 euro
Dit alles bij elkaar 120 euro!
Mooi spul voor een project, of donor onderdelen!

Ik weet niet wat ik er exact voor vragen moet, dis zijn alleen maar een soort van richtprijsjes. BIEDEN MAG UITERAARD!

Alle prijzen zijn EXCLUSIEF verzendkosten, anders verdien ik er weinig aan.
-Rick.