Derbi compleet onderblok, evt cilinder en carb erbij

Complete motorblokken
hondafreak1
Beginnende tuner
Berichten: 247
Lid geworden op: ma 26 mar 2012, 22:20

Derbi compleet onderblok, evt cilinder en carb erbij

Ongelezen bericht door hondafreak1 »

ik heb hier nog een derbi ot onderblokje liggen,
het blok is lopen onder de brommer vandaan gekomen, ik heb de carberateur en cilinder op een ander blokje opgebouwd,
dus de bak,koppeling waterpomp,oliepomp,onsteking alles werk dus netjes, verder zit er geen speling op de lagers, blokje is gewoon goed, alleen de lak is niet zo goed meer deze bladerd af, onsteking is compleet, en de andere 2 tapeinden zitten er gewoon bij,
het plaatje die de kabels voor de oliepomp beethoud, heb ik er ook bij en de splitter ook evt. verder kan je de 70cc cilinder met mk zuiger er ook bijkopen, ook deze komt lopend van een blokje af, heeft wel een veegje, maar daar merk je niks van. dit kost 60 euro extra, merk is onbekend maar cilinder is wel pittig. heeft altijd meegedaan met grasbaanraces. (niet door mij) ook heb ik er evt ook een 21mm dellorto bij (echte) daar mist de choke van en kabelbochtje is afgebroken, die kan je erbij krijgen, dit werkte bij mij gewoon goed, bleef gewoon zitten. carb komt ook lopend van een brommer bij, je moet dan wel een choke ervoor kopen, want hij trekt dan valse lucht via dat gat, carberateur kan je voor 30 euro erbij kopen
foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

vraagprijs voor het blokje is 100 euro, de rest kan je ook appart kopen, prijzen staan in de tekst
ik lag uit: doek insmeren met 2 takt olie, achter je krukas drukken en krukas ronddraaien, voila je gruis ligt op je doek, derbi-ftl zet zichzelf voor schut

En dan valt de doek plotseling in je carter, kun je blokje ophalen om de doek eruit te halen
Plaats reactie