Derbi-forum.nl
De Derbi fan site
https://www.derbi-forum.nl/
extreme radkap+onstekingskapje+voorspatbord
https://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=59&t=17675
Pagina
1
van
1
extreme radkap+onstekingskapje+voorspatbord
Geplaatst:
do 18 dec 2014, 21:21
door
connor
heb hier nog enkele kappjes liggen
20 euro bespreekbaar
Re: extreme radkap+onstekingskapje+voorspatbord
Geplaatst:
ma 22 dec 2014, 11:11
door
connor
Geen grote krassen moet juist eens herspoten worden , heeft nu een zeer lelijke kleur verf er op en is niet meer netjes. 10 exl versturen ?