Frenk zijn Limited Edition Marzocchi USD voorvork.

Framedelen/Rijwielgedeelte
Frenk
Pro tuner
Berichten: 1587
Lid geworden op: ma 08 aug 2011, 21:51

Frenk zijn Limited Edition Marzocchi USD voorvork.

Ongelezen bericht door Frenk »

Bij deze verkoop ik mijn Limited Edition Marzocchi voorvork.
Deze komt uit mijn eigen derbi, maar mag weg omdat ik nu de gouden versie heb.

Bekijk ook mijn andere onderdelen!!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 21#p272721


De voorvork is denk ik wel bekend bij jullie, het is namelijk een gewilde voorvork. En dat niet ten onrechte want het staat natuurlijk veel mooier dan een normale voorvork. Het is namelijk een Upside Down voorvork. Naast dat het je brommer een mooi uiterlijk geeft, veert het ook vele malen beter! Ik heb de voorvork een paar maanden geleden compleet gereviceerd, waarbij alle 4 de keerringen zijn vervangen. Daarna is er ongeveer maar 300 km mee gereden. De kroonplaten zijn netjes gestraald en kun je eventueel nog in de gewenste kleur spuiten. De onderpoten zijn zilver en de voorvork beschermers zijn zwart gespoten. De voorvork heeft lichte roest op de onderpoten helaas, maar gelukkig komen de keerringen daar niet bij inveren en valt het niet op door de beschermkappen. Zie mijn projectpage voor de revici:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=1 ... &start=220

Het remsysteem komt van een DRD 03 af. Het is een remsysteem met 2 remklauwen, voor extra remkracht. De complete set is ook een aantal maanden geleden compleet onder handen genomen en heeft ook pas ongeveer 300 km erop zitten. Ik heb de remleidingen opgepoetst en de oogjes zwart gespoten. De verdeler netjes zwart gespoten. De klauwen zelf heb ik goud gespoten, in blanke lak gezet en volledig gereviceerd met nieuwe zuigers en remblokken. Uiteraard heb ik de set ook op druk gebracht en remt super! Het gehele remsysteem heeft RVS boutjes, op de banjobouten na. Zie mijn project page:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=1 ... &start=400

Vraagprijs ben ik nog even over aan het denken, begin maar alvast met bieden, ik zal van de week een prijs erbij schrijven.
Liefst de complete set in 1 weg, maar tegen een goed bod mag de voorvork ook los weg. Let op; gaat niet voor een prikkie weg!!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Frenk
Pro tuner
Berichten: 1587
Lid geworden op: ma 08 aug 2011, 21:51

Re: Frenk zijn Limited Edition Marzocchi USD voorvork.

Ongelezen bericht door Frenk »

Mag voor een goed bod weg!!
marnixkoster
Tuner
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 12:31
Vervoersmiddel: Derbi DRD, Gilera Citta Dizzy
Locatie: Stadskanaal

Re: Frenk zijn Limited Edition Marzocchi USD voorvork.

Ongelezen bericht door marnixkoster »

wat is een goed bod?
"Some say that he once tried to ride a horse, but couldn't find the clutch." - Jeremy Clarkson
Frenk
Pro tuner
Berichten: 1587
Lid geworden op: ma 08 aug 2011, 21:51

Re: Frenk zijn Limited Edition Marzocchi USD voorvork.

Ongelezen bericht door Frenk »

Is waarschijnlijk verkocht...
Gebruikersavatar
Rikk-
Tuner
Berichten: 383
Lid geworden op: zo 03 feb 2013, 10:32
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 85 2011 (verkocht), Husqvarna SM 125 2007 (verkocht)

Re: Frenk zijn Limited Edition Marzocchi USD voorvork.

Ongelezen bericht door Rikk- »

Dat is ie :thumbup:
Afbeelding
Frenk
Pro tuner
Berichten: 1587
Lid geworden op: ma 08 aug 2011, 21:51

Re: Frenk zijn Limited Edition Marzocchi USD voorvork.

Ongelezen bericht door Frenk »

Jupp, verkocht aan Rikk- !

/close
Gesloten