Pagina 1 van 1
Re: Complete standaard 50cc cilinder 50 euro of bieden
Geplaatst: vr 21 jun 2013, 15:47
door derbi-ftw
Heb er misschien wel belang bij, maar is dit geen DR/TNT/DMP cilinder?
En kun je mij wat meer foto's PBen?
Re: Complete standaard 50cc cilinder 50 euro of bieden
Geplaatst: vr 21 jun 2013, 15:49
door Timmerman101
dit is geen orginele derbi ot cillinder idd
maar dmp 50
Re: Complete DMP 50cc cilinder 50 euro of bieden
Geplaatst: vr 21 jun 2013, 16:54
door derbi-ftw
Timmerman101 schreef:dit is geen orginele derbi ot cillinder idd
maar dmp 50
Hey Dennis, hoe zie je zo snel dat dit een DMP is (i.p.v een TOP performance)
Re: Complete TOP 50cc cilinder 50 euro of bieden
Geplaatst: vr 21 jun 2013, 20:52
door Timmerman101
Topperformence is exact hetzelfde
Re: Complete TOP 50cc cilinder 50 euro of bieden
Geplaatst: vr 21 jun 2013, 23:54
door Timmerman101
aangezien er top op de zijkant staat lijkt het me vrij duidelijk
top performance dus
Re: Complete TOP 50cc cilinder 50 euro of bieden
Geplaatst: za 22 jun 2013, 14:03
door DaanS
DMP is anders dan Top Performances.
DR en Top Performances zijn hetzelfde.
DMP is ook laagtoerig, maar een stuk slechter afgewerkt. DR en TP zijn fijner
Re: Verkocht kan Close
Geplaatst: wo 26 jun 2013, 14:50
door derbi-ftw
Heb de cilinder van hem binnen gekregen, en is zeer goed!
Dikke+ voor deze kerel
