Scr corse chrome PRICEDROP 110 euro incl verzendkosten!!

Uitlaten
Boyd
Schakelrijder
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 14 jul 2013, 15:23
Vervoersmiddel: Derbi xtreme 2005 80cc
Derbi Senda Xrace 2008 70cc
Locatie: Deil

Scr corse chrome PRICEDROP 110 euro incl verzendkosten!!

Ongelezen bericht door Boyd »

Beste mede forumleden,

Ik wil hierbij mijn scr corse chrome uitlaat te koop aanbieden. Ik ben opzoek naar een leuke bovenlangse uitlaat voor mijn airsal 70 dus daarom verkoop ik deze. Ik heb deze uitlaat op mijn std 50 cc gehad en op mijn airsal 70 cc. Echt een prima uitlaat en goede prestaties op allebei de cilinders. Maar Ik wil nu weer graag een bovenlangse uitlaat zoals ik al zei. Ruilen is dus misschien wel mogelijk mocht je een uitlaat hebben die mij wel wat lijkt, ik ben opzoek naar een 70 cc uitlaat voor een senda xrace (linksom) Het mag ook een 50/70 uitlaat zijn zolang die maar in goede staat is en bovenlangs uiteraard. De uitlaat is in goede staat en heeft geen roest. De demper heeft GEEN schade en de uitlaat is mooi verkleurd bij de voorbocht. Ik heb de uitlaat altijd goed bij gehouden en is daarom zo goed als nieuw. Voor de rest is de uitlaat helemaal zonder deuken en is ie helemaal compleet.
Mijn vraagprijs is rond de 140 euro. De uitlaat is bijna in nieuwstaat. Bieden mag altijd natuurlijk.

Foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding



Voor meer informatie kan je mij een pm sturen met je nummer zodat we kunnen appen.

Met vriendelijke groet,


Boyd
Boyd
Schakelrijder
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 14 jul 2013, 15:23
Vervoersmiddel: Derbi xtreme 2005 80cc
Derbi Senda Xrace 2008 70cc
Locatie: Deil

Re: Scr corse chrome PRICEDROP 110 euro incl verzendkosten!!

Ongelezen bericht door Boyd »

Mag weg voor 110 euro incl verzendkosten!
Boyd
Schakelrijder
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 14 jul 2013, 15:23
Vervoersmiddel: Derbi xtreme 2005 80cc
Derbi Senda Xrace 2008 70cc
Locatie: Deil

Re: Scr corse chrome PRICEDROP 110 euro incl verzendkosten!!

Ongelezen bericht door Boyd »

Uitlaat is verkocht.
Deze gaat dicht.
Gesloten