. Dus dan maar de verkoop in. Hij is in prima conditie, heeft lichte oppervlakte roest en lichte gebruikerssporen. Richtprijs is 150 euro, ophalen of verzenden.
 . Dus dan maar de verkoop in. Hij is in prima conditie, heeft lichte oppervlakte roest en lichte gebruikerssporen. Richtprijs is 150 euro, ophalen of verzenden.http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... senda.html

. Dus dan maar de verkoop in. Hij is in prima conditie, heeft lichte oppervlakte roest en lichte gebruikerssporen. Richtprijs is 150 euro, ophalen of verzenden.

Als er binnen een week geen hoger bod is mag je hem hebben voor 120 excl175apriliasx schreef:95incl
Racing Gerrit schreef:Ja het zal allemaal wel stoer zijn.
Maar ik vraag even hoe ik dat op kan lossen.
Pieke schreef:En zo dames en heren, krijg je een ban. Helemaal gratis. Account van 1 dag oud en dan zulk taalgebruik? Nee, dankje..
Bod van 125 op marktplaats, als dit persoon niet reageert hoor je van me.M3NN0 schreef:interesse... 100 incl.
Hey Arjan, heb je een pm gestuurd, en idd met een flens met veertjes. Die veertjes ben ik helaas kwijt maar die kan je voor 3 euro bij josdijkman halen.Arjandevries schreef:110 inclusief? Hoe is de bevestiging aan de cilinder? Gewoon met een flens met veertjes?