Remcilinder gezocht

Overig
Miyukiii
Beginnende Derbi fan
Berichten: 35
Lid geworden op: di 17 jun 2014, 19:26
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing Limited Edition 2006
Locatie: Hillegom

Remcilinder gezocht

Ongelezen bericht door Miyukiii »

Eindelijk blij dat mijn brommer rijdt, en toen viel me op dat mijn remvloeistof snel daalde van mijn achterrem. En ja hoor... remcilinder is lek! Grr...

Heeft er iemand een remcilinder voor een Derbi Senda SM Racing Limited Edition 2006? Mijn vriend zei dat hij op meerdere merken of types zit zoals een Aprilla en geen idee wat hij meer zei.
Of weet iemand misschien een beetje de prijzen van zoiets, en hoe je dat kan vervangen? Heb er nog niet echt naar gekeken want ik ben er echt net achter gekomen en het is een beetje laat.
TjeerdS
Schakelrijder
Berichten: 156
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 21:12
Vervoersmiddel: Tomos
Derbi Senda DRD Limited Edition '07
Locatie: Leusden

Re: Remcilinder gezocht

Ongelezen bericht door TjeerdS »

Waarschijnlijk is dan de rubberen ring die in de wand zit lek, moet je het cupje eruit halen en er een nieuwe in zetten, en even naar de staat van het cupje en ring kijken, dan kom je vast wel achter het probleem. Kijk wel uit met remvloeistof, het is een enorm bijtend spul voor je lak.
MikeR schreef:88mm turbo :wtf:
Mag oppassen dat hij geen vogels naar binnen zuigt :emo:
Miyukiii
Beginnende Derbi fan
Berichten: 35
Lid geworden op: di 17 jun 2014, 19:26
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing Limited Edition 2006
Locatie: Hillegom

Re: Remcilinder gezocht

Ongelezen bericht door Miyukiii »

Ja klopt, dat kon ik wel zien dat het dat rubbere cupje was. Die is ook zeiknat. En ik zal oppassen ermee. Zit gelukkig helemaal onder de brommer. Verkopen ze dat cupje standaard bij brommerzaken denk je?
Miyukiii
Beginnende Derbi fan
Berichten: 35
Lid geworden op: di 17 jun 2014, 19:26
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing Limited Edition 2006
Locatie: Hillegom

Re: Remcilinder gezocht

Ongelezen bericht door Miyukiii »

Oops waarschijnlijk is het rubbertje toch goed.. ik zal binnenkort wel ff foto's ervan plaatsen.
Plaats reactie