Gezocht: Mijn oude 2007 Derbi DRD Limited #57 / 1250

Complete brommer
Kimi NL
Banden plakker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 11 jan 2011, 20:49

Gezocht: Mijn oude 2007 Derbi DRD Limited #57 / 1250

Ongelezen bericht door Kimi NL »

Goedemiddag mensen!

Ooit, in een ver verleden toen ik 16 was, heb ik een Derbi DRD Limited uit 2007 (in 2006 op kenteken gezet FD-711-L) gekocht en daar tot mijn 18e op gereden.

Toen helaas moeten verkopen in verband met het halen van een rijbewijs en de aanschaf van mijn 2e auto.
De jongen die hem destijds van mij kocht woonde in Hendrik Ido Ambacht en heeft hem daarna verkocht aan een jongen uit Drenthe (volgens mij).

weet iemand waar de brommer op dit moment is?

Het kenteken is nog actief en hij is nog verzekerd.

Zo is hij toen verkocht:
AfbeeldingIMG_0444 by https://www.flickr.com/photos/23574929@N08/, on Flickr

AfbeeldingIMG_0429 by https://www.flickr.com/photos/23574929@N08/, on Flickr

Heeft iemand enig idee waar deze brommer zich tegenwoordig bevind?
Gooncy
Pro tuner
Berichten: 1264
Lid geworden op: di 22 sep 2015, 16:22
Vervoersmiddel: Derbi DRD Pro (sold)
Derbi DRD Edition 2004 (sold)
Gilera Citta 2001 (sold)
Derbi DRD Limited 85th 2005

Re: Gezocht: Mijn oude 2007 Derbi DRD Limited #57 / 1250

Ongelezen bericht door Gooncy »

Super moooi ding :wub: Tegenwoordig zie je ze niet zo netjes meer :thumbdown:
Ik doe het niet graag, maar misschien dat je meer kans hebt op het facebook forum. Zijn wat meer mensen actief helaas.
Je kan ook via het rdw/verzekring in contact komen met de eigenaar, dan sturen ze een brief naar het adres van de huidige eigenaar met jou contactgegevens. En als hij dan wilt kan hij contact met je opnemen.
DRD EDITION
Kimi NL
Banden plakker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 11 jan 2011, 20:49

Re: Gezocht: Mijn oude 2007 Derbi DRD Limited #57 / 1250

Ongelezen bericht door Kimi NL »

Gooncy schreef:Super moooi ding :wub: Tegenwoordig zie je ze niet zo netjes meer :thumbdown:
Ik doe het niet graag, maar misschien dat je meer kans hebt op het facebook forum. Zijn wat meer mensen actief helaas.
Je kan ook via het rdw/verzekring in contact komen met de eigenaar, dan sturen ze een brief naar het adres van de huidige eigenaar met jou contactgegevens. En als hij dan wilt kan hij contact met je opnemen.
Was ook zeker een mooie brommer, zit een heleboel tijd en geld in.(dik 2500,- in onderdelen, onderhoud etc) En dan te bedenken dat hij op die foto's al dik 20.000km erop had zitten. Helaas heeft de jongen waar ik hem aan verkocht een aantal ingrijpende veranderingen doorgevoerd.

Zo verkocht hij de handkappen(kostten mij nieuw toen 100,- per stuk) en de ingekorte Conti omdat hij na 3x zakken geen geld meer had voor zijn rijbewijs. Dus ik verwacht ook niet dat hij in deze staat nog verkeerd.

Ik hoef niet zo nodig contact met hem hoor, ik wil eigenlijk gewoon weten of hij nog bestaat en in wat voor een staat hij verkeerd.
Gooncy
Pro tuner
Berichten: 1264
Lid geworden op: di 22 sep 2015, 16:22
Vervoersmiddel: Derbi DRD Pro (sold)
Derbi DRD Edition 2004 (sold)
Gilera Citta 2001 (sold)
Derbi DRD Limited 85th 2005

Re: Gezocht: Mijn oude 2007 Derbi DRD Limited #57 / 1250

Ongelezen bericht door Gooncy »

Als die nog verzekerd is bestaat die vast nog wel.
Maar idk of die zich nog in goede staat verkeerd, denk het niet eerlijk gezegd. Miss ook maar beter als je er geen foto's van ziet.
DRD EDITION
Plaats reactie