Gezocht;Derbi

Complete brommer
Maaarten1910
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 12 sep 2016, 19:37

Gezocht;Derbi

Ongelezen bericht door Maaarten1910 »

Dag iedereen

Ik ben op zoek naar een derbi,liefs een senda
ik heb er tussen de 0 en 500 euro voor over,als er een paar dingen aan schelen is het niet zo erg :D
het wordt mijn eerste brommer want ik ben 16 dus best 49cc en die niet al te hard gaat (niet boven de 60)
Ik hoop dat iemand me kan helpen liefst zo snel mogenlijk

MVG Maarten Thomas
VVincent
Schakelrijder
Berichten: 117
Lid geworden op: ma 11 jul 2016, 10:45
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing (2008)
Locatie: Hattem

Re: Gezocht;Derbi

Ongelezen bericht door VVincent »

Een 50cc die harder gaat dan 60 is nog geen heel groot probleem. Gewoon even prop erin maken/lassen en dan ben je van dat probleem af.
Ik weet niet of je al op Marktplaats heb gekeken en een beetje een idee hebt van de marktwaarde van een Derbi voor of na 2006 maar dan weet je dat dat nog best lastig kan worden...

Maar als je meer naar de prijs kijkt dan naar het uiterlijk en kwaliteit dan is er altijd wel wat te krijgen, maar bedenk wel dat een goedkope brommer heel duur kan worden als je telkens problemen hebt. Of als je brommer niet in orde is volgens de wet, dan wil de politie nog wel eens een bonnenboekje uit de broekzak toveren wanneer ze je staande houden. :(
Gebruikersavatar
Knissaw
Pro tuner
Berichten: 813
Lid geworden op: vr 11 dec 2015, 15:50
Vervoersmiddel: Lammers black edition
Derbi X-treme 2003 [sold]
Orion Rx50 Xtreme 50cc [sold]
Locatie: Deventer

Re: Gezocht;Derbi

Ongelezen bericht door Knissaw »

Ik heb op dit moment mijn brommer te koop staan. Wil er wel meer dan het dubbele voor hebben dan dat jij nu verteld. Loopt wel legaal (50 kmh) en heeft 0 werk nodig. Alles werkt 100%
Afbeelding
#BIDA50NAKT, ECHTE BIDA, (NOG) NIET GENAKT +5 PK
Plaats reactie