Ik zoek een goede moterblok voor mijn derbi ot
Alvast bedankt
Motorblok ot
- garfield
- Pro tuner
- Berichten: 967
- Lid geworden op: zo 12 feb 2012, 16:10
- Vervoersmiddel: Derbi Senda R (Xrace) , Ford Fiesta Turbo
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Re: Motorblok ot
Heb je wat aan een NT blok?
Heb ik kompleet liggen, je moet alleen een andere gaskabel en bovenste koelslang regelen.
Standaard blok, met originele 50cc cilinder
Een keertje overgenomen, maar nooit mee gereden...
(baalde ervan dat dat net ff anders was, dus heb ik de ontsteking maar overgezet in mijn ot blok, deze heeft dus een Leonelli ontsteking)
Heb ik kompleet liggen, je moet alleen een andere gaskabel en bovenste koelslang regelen.
Standaard blok, met originele 50cc cilinder
Een keertje overgenomen, maar nooit mee gereden...
(baalde ervan dat dat net ff anders was, dus heb ik de ontsteking maar overgezet in mijn ot blok, deze heeft dus een Leonelli ontsteking)
Ford tuning en mods : http://www.fordpower.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Schakelrijder
- Berichten: 169
- Lid geworden op: vr 10 jun 2011, 19:43
- Vervoersmiddel: Derbi senda extreme 2003
Re: Motorblok ot
Wat moet ik dan juist aanpassen? Mvg
- garfield
- Pro tuner
- Berichten: 967
- Lid geworden op: zo 12 feb 2012, 16:10
- Vervoersmiddel: Derbi Senda R (Xrace) , Ford Fiesta Turbo
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Re: Motorblok ot
Om precies te zijn:
Bovenste waterslang die is dunner bij de aansluiting op de kop bij een NT blok.
(misschien kan je ook een klein stukje, er afhalen zodat deze wel past) en andere gaskabel, want de oliepomp zit dichterbij, dus is de bestaande kabel veel te lang, (+metalen plaatje waar je deze inschroeft, wat die heb ik niet meer)
Voor de rest past alles.
Ontsteking is gelijk, dus de kabels kan je zo aansluiten.
Kwestie van de 3 blokbouten loshalen (zet wel M10 bouten als bus in de achterste bout, zodra je deze lostrekt, want anders valt je achterbrug naar beneden), oude blok eruittillen en nieuwe erin
Bovenste waterslang die is dunner bij de aansluiting op de kop bij een NT blok.
(misschien kan je ook een klein stukje, er afhalen zodat deze wel past) en andere gaskabel, want de oliepomp zit dichterbij, dus is de bestaande kabel veel te lang, (+metalen plaatje waar je deze inschroeft, wat die heb ik niet meer)
Voor de rest past alles.
Ontsteking is gelijk, dus de kabels kan je zo aansluiten.
Kwestie van de 3 blokbouten loshalen (zet wel M10 bouten als bus in de achterste bout, zodra je deze lostrekt, want anders valt je achterbrug naar beneden), oude blok eruittillen en nieuwe erin
Ford tuning en mods : http://www.fordpower.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pro tuner
- Berichten: 1363
- Lid geworden op: di 03 apr 2012, 10:22
- Vervoersmiddel: Bmw 320i Coupe
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=7765
- Locatie: Beesd
Re: Motorblok ot
ik heb een ot blok voor je
met ori cillinder
met ori cillinder
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas