derbi senda km/toerenteller

Elektronica
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: derbi senda km/toerenteller

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Dit topic mag close//

Topic is al ''verknalt'' diegene weet wie ik bedoel.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
PiotrSmx
Banden plakker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 07 feb 2011, 21:59
Vervoersmiddel: Rieju Smx 74

Re: derbi senda km/toerenteller

Ongelezen bericht door PiotrSmx »

Ja, maar nu hij na een week nog steeds geen derbi teller heeft gevonden zeggen wij dat een mh/rieju teller ook gewoon past. Die tellers komen namelijk uit dezelfde fabriek. "Ik ga 120 met een derbi frame dus mijn frame is sterk" Wie maakte er ook alweer domme opmerkingen? Mijn motordemper deed ik alleen omdat het kon en me buurman hem had liggen en het een leuk idee vond. :')
Jasper
Beheerder
Berichten: 6910
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Locatie: Heerewaarden
Contacteer:

Re: derbi senda km/toerenteller

Ongelezen bericht door Jasper »

stinos schreef:
Jasper schreef:
PiotrSmx schreef:Je kunt gewoon een Rieju/Mh teller pakken, wordt je Derbi supermoto kwalitatief nog een beetje opgeschroeft. Rieju frames scheuren/breken niet aan gezien ze van staal zijn en je kunt er gewoon met 80 mee op een auto knallen en nog zijn ze niet krom(ervaring), doe dat maar eens na met je aluminium Derbi'tje. Je moet het zelf maar weten. Je kunt ook de teller openschroeven en een derbi sticker over dat logo plakken...
Alleen gpr en een pro gebruiken aluminium, verder is alles staal.
En een maatje van me heeft een gescheurd MH frame liggen, dus ik zou maar niet te snel wat roepen :lol:. De dempers van Rieju waren zeker ook van super kwaliteit dat je voor een motordemper had gekozen Piotr?

Verder slaan die opmerkingen nergens op naar elkaar, hij vraagt om een derbi teller en niet van rieju of wat dan ook. Dus als die zegt dat die dat niet wilt respecteer dat.
Ik respecteer 't best, maar vindt t niet netjes.. Mijn opmerking was misschien ook niet helemaal geplaatst. Maar zo reageren met bepaalde opmerkingen vind ik niet kunnen.
Ik vind ook bepaalde dingen niet kunnen, daar luisteren die apriliaforum lui ook niet naar.

En Piotr dat heb je mij nooit horen zeggen dat mijn frame sterk is. Maar ik heb daar een hoop gekke dingen mee gedaan, wheelies, stoppies, sprongen van hoger als 1,5 meter, crossen, etc, en dat frame was nog steeds heel na 45.000km.

Dus ik vind het sterk zat :happy:.
Owja ook nog een keer achterop Dane geklapt met 60, en alles was toen ook nog recht.
Only god can judge me!!!
Afbeelding
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
Gesloten