dubbele uitlaat gezocht
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: aprilia rx aprilia rs derbi drd pro riejue mrx kwasaki kx250
dubbele uitlaat gezocht
ik zoek een uitlaat met dubbele dempers liefst een die nog in mooie staat is ik wil ook ruilen tegen leovince V6 en dan leg ik wel wat geld op als de uitlaat mij bevalt hets is voor een aprilia rx maar de uitlaat moet passen op een derbi blok en liefst bovenlags geen onderliggende uitlaten
Laatst gewijzigd door speedfreak op ma 18 jul 2011, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- sii3m3nVdB
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: -KTM EXC-R 530 supermoto http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=8319
- Yamaha YZ 250 - Locatie: Belgie
Re: dubbele uitlaat gezocht
heb ik wel maar moet je beetje aan lassen op passend te make want is voor een drd pro

-
- Banden plakker
t is geen probleem welke uitlaat is het en heeft die een dubbele dempersii3m3nVdB schreef:heb ik wel maar moet je beetje aan lassen op passend te make want is voor een drd pro
- sii3m3nVdB
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: -KTM EXC-R 530 supermoto http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=8319
- Yamaha YZ 250 - Locatie: Belgie
speedfreak schreef:t is geen probleem welke uitlaat is het en heeft die een dubbele dempersii3m3nVdB schreef:heb ik wel maar moet je beetje aan lassen op passend te make want is voor een drd pro
ja dubele demper , maar is wel een rechtse bocht ni zoals bij jouw een linkse
past dus nie

-
- Banden plakker
jammersii3m3nVdB schreef:speedfreak schreef:t is geen probleem welke uitlaat is het en heeft die een dubbele dempersii3m3nVdB schreef:heb ik wel maar moet je beetje aan lassen op passend te make want is voor een drd pro
ja dubele demper , maar is wel een rechtse bocht ni zoals bij jouw een linkse
past dus nie
- harvik
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Xtreme special edition 10/11, Tomos A35 snor, Tomos A35 70cc
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2620
offroad heeft een dubbele metrakit tekoop staan
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: brommer
ik heb nog een gianelli met dubbele carbon demper.
60KM oud en nergens roest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb er 300 voor betaald maar doe hem wel weg voor een bedrag tussen de 240 en de 260...
de gianelli vind ik persoonlijk een veel betere uitlaat dan de v6 en denk dat vele het met me eens zijn.
maar aan jou de keuze
hoor graag wat terug
60KM oud en nergens roest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb er 300 voor betaald maar doe hem wel weg voor een bedrag tussen de 240 en de 260...
de gianelli vind ik persoonlijk een veel betere uitlaat dan de v6 en denk dat vele het met me eens zijn.
maar aan jou de keuze