Te Koop(/ Te Ruil:) Generic Trigger 50 SM (50cc SuperMotard 2
Takt). Slechts 10 maanden geleden aangekocht.
Heeft nog iets meer dan 1 jaar garantie, slechts 3700 originele kilometers.
Beste lezers,
Bij deze zet ik mijn Generic Trigger SM 50 (50cc 2takt SuperMotard) te koop omdat ik iets anders wil (Liefst een originele Honda Dax) Niet omdat het slechte kwaliteit of slecht materiaal is of andere problemen mee zijn. Maar gewoon omdat ik weer eens wat anders wil en omdat ik liever 4takt hoor. Ik heb deze Oranje/Zwarte Generic Trigger aangekocht eind januari/begin februari 2012 !!! De brommer is dus nog geen jaar oud(10 maanden) en je hebt dus nog meer dan 1 jaar garantie er op. Ik betaalde rond de 2100€ ervoor en wil er nog een mooi prijs voor. Kilometerstand is niet erg veel slechts 3700 km (loopt nog lichtjes op)
Daarom wil ik er nog een mooie prijs voor. Ook heb ik er veel geld & tijd ingestoken: nieuwe pinkers laten steken (http://www.scootplanet.nl/shop/plaatjes/206145.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ) heb ik de handkappen er afgehaald, die handkappen waren lelijk
en pasten er niet bij, veel mooier nu. Ik heb ook veel geld & tijd gestoken (in het wat sneller maken van
de brommer). Rijdt momenteel ontgrenst, kan hem terug op 45 km/u zetten. Carburateur lichtjes aangepast (hoofdzakelijk sproeier aangepast) + begrenzing weggehaald. Ook heeft hij een onderhoud gehad op 500 km en op 2000 km en binnenkort (door u ?) op 4000 km eentje.
P.S. Ruilen voor een echte orginele Honda Dax kan ook maar liefst
geld. Mijn brommer moet wel nog eens grondig gekuist worden,
het zal dan weer duidelijk zijn dat hij in nieuwstaat/topstaat is.
(momenteel is hij al gekuist)
Dus de pinkers zijn vervangen (zoals u wellicht gelezen hebt) +
handkappen zijn er afgehaald. Hij staat in topstaat !
Prijs o.t.k.
Bieden/Richtprijs vanaf/rond de 1500€
Gaat niet onder de 1500€ weg