hallo allemaal,
ik heet robin en word in mei 16.
ben opzoek naar een degelijke derbi die nog vele kilometers aankan.
ik moet per maand rond de 2500km rijden i.v.m nieuwe school. (mbo jwz)
het liefste een nog standaard blokje erin en tegen een niet al te dure prijs.
mocht iemand er nog 1tje weten of nog 1 hebben staan, zouden jullie mij dan een mailtje/linkje kunnen sturen?
of heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde brommer?
heel erg bedankt alvast.
gr robin.
welke derbi?
-
- Beginnende Derbi fan
welke derbi?
weet wat je zegt, zeg niet wat je weet.
Re: welke derbi?
Heb je een bericht gestuurd.
Je advertentie staat wel in de verkeerde rubriek.
En 2500 km per maand?
kun je dan niet beter het OV pakken?
31 dagen in de maand - 5 zaterdagen en 5 zondagen = 21 dagen school
2500km verdeeld over 21 dagen is 119 kilometer per dag..
Je advertentie staat wel in de verkeerde rubriek.
En 2500 km per maand?
kun je dan niet beter het OV pakken?
31 dagen in de maand - 5 zaterdagen en 5 zondagen = 21 dagen school
2500km verdeeld over 21 dagen is 119 kilometer per dag..
-
- Beginnende Derbi fan
hey sander,
ja klopt ik dacht al dat dit een verkeerde rubriek was maar ik wist niet echt waar ik hem anders moest neer zetten.
ik moet idd veel reizen circa 120km op een normale schooldag. ov is ongvr even duur als een brommer en als ik dan mag kiezen heb ik liever een brommer.
ik heb je pbtje gelezen (kan je alleen niet terug pb'jen om de 1 of andere reden) maar ben opzoek naar een brommer waar eigenlijk nog helemaal niet aan gesleuteld is.
bedankt voor je reactie.
robin
ja klopt ik dacht al dat dit een verkeerde rubriek was maar ik wist niet echt waar ik hem anders moest neer zetten.
ik moet idd veel reizen circa 120km op een normale schooldag. ov is ongvr even duur als een brommer en als ik dan mag kiezen heb ik liever een brommer.
ik heb je pbtje gelezen (kan je alleen niet terug pb'jen om de 1 of andere reden) maar ben opzoek naar een brommer waar eigenlijk nog helemaal niet aan gesleuteld is.
bedankt voor je reactie.
robin
-
- Beginnende Derbi fan
hoi sendaracing,
sorry dat ik niet terug antwoord, komt doordat ik nog geen pbtjes kan schrijven. (omdat ik nog niet lang genoeg lid ben volgens mij)
dus doe ik het ff zo.
ik heb op dit moment nog (geloof het of niet) een brommobiel.(als opknap project). die moet ik eerst verkopen voordat ik een brommer kan gaan bekijken en kopen. dus sorry maar voor dit moment nog even niet. en ben eigenlijk op zoek naar en nieuwere brommer.
toch bedankt voor de reactie,
groetjes robin
sorry dat ik niet terug antwoord, komt doordat ik nog geen pbtjes kan schrijven. (omdat ik nog niet lang genoeg lid ben volgens mij)
dus doe ik het ff zo.
ik heb op dit moment nog (geloof het of niet) een brommobiel.(als opknap project). die moet ik eerst verkopen voordat ik een brommer kan gaan bekijken en kopen. dus sorry maar voor dit moment nog even niet. en ben eigenlijk op zoek naar en nieuwere brommer.
toch bedankt voor de reactie,
groetjes robin