Hierbij bied ik mijn Derbi aan, Met kenteken want hij is gekeurt door het rdw. Hij gaat weg omdat ik van mijn ouders niet harder als 60 mag rijden en dat is simpelweg voor mij te zacht.
De brommer is altijd gesmeerd met A-Merk 2-takt olie; Castrol RS.
Er is 1 minpunt zoals u op de foto ziet. een scheur in de rechterachterkap
Standaard heeft de DRD Pro een aantal verbeteringen in verglijkign tot standaard DRD:
Aluminium Frame
Speciale aluminium pro link achterbrug, kleiner en lichter dan standaard drd
Paioli 44mm usd voorvork
Hoger als standaard drd
verstelbare achterveer met vast gasreservoir
fatbar stuur
Snelgas
etc etc.
VRAAGPRIJS: 2300.
Ik heb het een en ander aangepast aan de brommer:
De 2 diagonele framestukjes zijn geprimert en daarna rood geverft.
De taartschep is verwijderd en er is een aluminium kentekenplaathouder voor in de plaats gekomen. Daarboven zit het achterlicht in rubbers vast in het plastic.
De knipperlichten zijn voor vervangen door de kleinere carbon led knipperlichten, achter zijn ze vervangen door 1-led knipperlichten die horizontaal vastzitten op het sub-frame.
De achterband is 400km vervangen door een Michelin pilot sporty
De ketting/tandwiel -set is gelijk met de achterband vervangen door een regina gold ketting met 14-52 tandwielen.
Het Derbi logo in de onstekingskap is rood geverft, eveneens als het derbi logo in het achterspatboord
De 2 bovenste stukken frame zijn gepolijst.
Ik heb naast de olietank een transparant stukje benzineslang laten lopen en dat met een T-Stuk verbonden aan de horizontale olieslang zodat, je makkelijk het oliepeil kan aflezen. Ik ben vast nog wel iets vergeten, maar dat zie je dan wel als je langskomt.
gr Melvin

Voor evt. meer foto's zie mijn gallerie:http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=1324