Ik ga tijdelijk een zipje/vespa rijden omdat sparen dan wat makkelijker is. Dan kan ik nog even een half jaartje sparen en dan komt er een motor.
Alle slijtageonderdelen zijn recent vervangen, denk daarbij aan banden, wiellagers, tandwielen, ketting, balhoofdlagers etc.
Wordt elke week grondig gepoetst en in de wax gezet. Altijd power rs 1op 45 gemengd. Loopt met deze conti zo'n 90/95 op gps.
Brommer met 8800 KM gekocht een half jaar geleden. (Dit kan bevestigt worden door Wouter hier op het forum.) Teller daarna direct verwijderd omdat ik een Yamaha Yz kapje wou. Zal nu zo'n 15k gelopen hebben dus.
Nadeel: Rem achter werkt nog niet
achterbrug is niet mooi meer
scheurtjes in de zadelhoes
Heb absoluut geen prijs in gedachten, maar aangezien deze verplicht is zou ik er graag 5000 voor willen. Maar als je dit teveel vind is bieden natuurlijk toegestaan

Bijna alle geschiedenis van deze brommer is op derbi-forum te vinden.
Tegen meerprijs een Gopro hero 3+ bij te krijgen (gaat pas los weg als brommer weg is)
0683979802 voor info (even appen, kans is klein dat ik opneem bij bellen ivm werk en school.) Op df zal ik ook laat reageren. Whatsapp is bijna altijd direct reactie.