3 DRD's te koop! Pro, DRD-R ltd, Evo ltd NIEUWE FOTO'S!

Plaats hier brommers die compleet weggaan
mark27
Schakelrijder
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 06 mei 2013, 16:07
Vervoersmiddel: Schuur vol KTM's...
Locatie: Harderwijk

3 DRD's te koop! Pro, DRD-R ltd, Evo ltd NIEUWE FOTO'S!

Ongelezen bericht door mark27 »

Hey,
Ik heb 3 brommers voor jullie in de aanbieding; geen pruts spul, dus ook niet bieden als je geen geld hebt ofzo :D
Dus zet die suffe scooters aan de kant, het mooie weer komt er aan dat moet je vieren met een Derbiiii :box:


Derbi DRD-R Limited Edition. Ook een zeer mooi speciaal apparaat. Zie je niet vaak, een gelimiteerde crosser. Is netjes maar niet perfect. Is meer dan logisch voor een brommer van 2005 (in 2007 pas op kenteken!!). heeft een DR50 cilinder en Metrakit Thrower uitlaat. Ketting en tandwielen zijn ca 100 a 200 km oud. Bon aanwezig. Loopt zeer vlot, met wind mee 103 gehaald maar met een lichtere vertanding zal die minimaal 70 gaan. Km-stand is onbekend (9999 op teller), zal rond de 20.000 zijn.
vaste prijs: 1099.
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

GERESERVEERD Derbi DRD Evo Limited Edition met werkende elektrische start!. Had ik speciaal voor m'n moeder gekocht want die wilde een keer leren schakel rijden. Mooi laag model maar zit ook voor de langere persoon prima (zelfde als gewone DRD). Mooi beschaafd, blok altijd origineel geweest en loopt ca 65. Brommer is zeer netjes, geen schade oid. Heeft 14.000 gelopen.
Vraagprijs: 1499.
Brommer wordt zaterdag opgehaald voor 1475.

VERKOOP TIJDELIJK GESTAAKT, maar voor de liefhebber: Derbi DRD Pro in wit zilveren uitvoering. Deze is zeer bijzonder, naar schatting 3 van in Nederland. Heeft 12.000 gelopen, blok altijd mooi origineel geweest en loopt top! Top kwaliteit vering, maar zal jullie niet onbekend zijn ;)
Vraagprijs: 1599.
Afbeelding

Bij interesse stuur me dan even een PB en dan kunnen we verder mailen, bellen of Whatsappen.
Groet :wave:
Laatst gewijzigd door mark27 op za 24 mei 2014, 17:33, 8 keer totaal gewijzigd.
Gebruik je gas op een positieve manier.
Steen100
Schakelrijder
Berichten: 188
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 15:09
Vervoersmiddel: Derbi Drd Evo zwart/geel
Locatie: Harderwijk

Re: 3 DRD's te koop! Pro, DRD-R ltd, Evo ltd !!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Steen100 »

Heb wel intresse in de EVO/PRO, maar volgends mij versturen mn pb's niet. Kan je je nummer naar me sturen in PB
marc100 schreef:ik heb sex met mijn derbi
JD
Pro tuner
Berichten: 569
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 15:25

Re: 3 DRD's te koop! Pro, DRD-R ltd, Evo ltd NIEUWE FOTO'S!

Ongelezen bericht door JD »

als de pro altijd origineel is geweest waarom zie ik dan een scr er onder? :think:
ChrisDrdRacing
Tuner
Berichten: 402
Lid geworden op: vr 02 nov 2012, 19:13
Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing 2008 - Orion agb 37 2010
Locatie: Rilland

Re: 3 DRD's te koop! Pro, DRD-R ltd, Evo ltd NIEUWE FOTO'S!

Ongelezen bericht door ChrisDrdRacing »

Hij heeft het over het blok.
Drd08
Gesloten