Ik heb deze brommer nu 1 jaar en een dikke 3 maanden.
Toen ik de brommer net had gekocht deed hij het niet meer achter 1 maand, natuurlijk diep teleurgesteld, ging ik naar de brommerboer. De brommerboer had men toen een voorstel gedaan. Hij ging er een ander blok insteken met ongeveer evenveel km's dan op me orginele blok en dit onder garantie. Ik ging akkoord en 2 weken laten kon ik terug achter men brommer.
het blok dat er nu onderzit is geen blok van een Derbi DRD Racing SM, het is er een van een Derbi senda uit 2004 (http://www.bikez.com/motorcycles/derbi_ ... d_2004.php" onclick="window.open(this.href);return false;) zoals hier.
Vanaf dan heb ik eigenlijk geen problemen meer met de brommer gehad. Ik heb nieuwe kappen opgezet vooraan en een KTM kapje. Het orginele licht krijgt u erbij, het kapje om rond het licht te doen is er niet bij. Ook staat er een ander stuur op, een TNT stuur die breder is dan normale stuur, vond ik leuker. Ik heb ook 2 maand geleden een nieuwe achterband laten opleggen. (op de foto is dit nog niet zo).
De brommer heeft minder dan 11.000 km's (weet niet precies en staat nu bij een vriend dus kan niet controleren).
Het enigste probleem is, de laatste weken moest ik in plaats van 1x kickstarten enkele keren kicken, daarna werd het erger en moest ik hem in gang lopen. Nu doet hij helaas niks meer. Dit komt omdat de bobine kapot is. Zoals ik al zei koop ik binnenkort een auto en wil er daarom geen geld meer aanhangen..
Ik heb de brommer zelf gekocht voor 1500 euro en heb er zelf (nieuwe kappen, achterband, onderhoud) nog eens 800 euro ingestoken
Daarom is de richtprijs 1200euro