Aangezien mijn brommertijd zijn einde nadert heb ik besloten mijn HM CRM te koop aan te bieden. Het betreft een brommer uit 2007 waaraan vrijwel niets meer onaangepakt is.
De brommer verkeert werkelijk in absolute nieuwstaat en er is ontzettend veel vervangen en vernieuwd, waardoor dit in mijn ogen 1 van de mooiste HM's is die je kunt vinden.
De brommer is voorzien van:
-Nieuwe originele kappen
-Rockstar stickerset, uniek, want deze is aangepast van een Honda CRF
-Protaper stuur met Rockstar barpad en Buzetti stuurklemmen
-Hydraulische koppeling
-Goud geanodiseerde velgen met nieuwe Michelin Pilot Sporty banden
-Husqvarna crosskapje en een spotje als verlichting, originele Acerbis Cyclops koplamp is ook aanwezig.
-Honda CR125 zadelovertrek
-Domino snelgas.
-Killswitch van een KTM, om als startmotor knop te dienen (de brommer heeft kickstart, en elektrische start.)
-Compleet hoogglans zwart gespoten frame door een professional met kwaliteitslak.
-2e ophangpunt voor een demper, zodat er een 2e demper bij zou kunnen.
-Dubbele radiateur van een CR125
-Facomsa digitale snelheidsmeter.
Vrijwel alles is nieuw of vervangen.
Het blok is compleet gereviseerd, dat wil zeggen dat alle bloklagers, naaldlagers, keerringen, koppelingsplaten, krukas, zuiger vervangen zijn.
De ontsteking, carburateur en cilinder zijn compleet origineel, evenals de uitlaat en dit loopt ongeveer 75/80
De brommer is uiteraard voorzien van een nieuwe ketting en nieuwe tandwielen. Op de foto's zit de ketting er nog niet op, deze is op het moment van fotograferen nog niet geleverd. Evenals een rood Honda voorspatbord.
Als ik de prijzen van al deze onderdelen zou optellen kom ik richting de 2000 euro, en dan heb ik het over de aanschaf van de brommer nog niet eens gehad.
Ik denk dat 2500 euro een zeer nette richtprijs is, maar een bod dat daarbij in de buurt komt mag uiteraard ook.
De brommer komt uit Beglië maar staat momenteel in Nederland, in Hoensbroek, Zuid-Limburg. In Nederland zul je hem dus zelf moeten invoeren en keuren.
Betere foto's volgen zo snel mogelijk:
Voor vragen graag een PB
gr Pieke