Hij is voor de winter helemaal opgeknapt, als je het project wil zien: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=4389" onclick="window.open(this.href);return false;. Foto's zijn wel verspreid over al de pagina's.
Hij is dus helemaal uit elkaar geweest, bij de opbouw zijn veel dingen veranderd en zijn er veel nieuwe onderdelen bij gekomen:
-Frame, achterbrug en voetensteuntjes zijn mat zwart gecoat.
-Achterveer en remklauwen zijn oranje gespoten
-Zit een voorvork van een extreem uit 2008 in.
-Er is een achterkap van een derbi drd evo passend gemaakt.
-Voorspatbord van een aprilia sx, radiateurkappen van TNT (wel wat aangepast, originele kappen zijn aanwezig en mee gespoten), en de achterkap dus van een drd evo.
-De kappen zijn gespoten in metallic zwart, ze zien er met normaal licht gewoon glans zwart uit en als de zon er goed op komt gaan ze "schitteren".
-Bolk is uit elkaar geweest, zijn nieuwe krukas lagers van SKF in gekomen en alle pakkingen zijn vervangen.
-Blok is helemaal geglaspareld en daarna matzwart gespoten, wel is er benzine op gelekt waardoor er op het midden van het blok lak is afgebladerd.
-Ketting, tandwielen en banden verkeren nog in prima staat.
-Velgen zijn oranje geanodiseerd, spaken, nippels en naven zijn glans zwart gespoten. In de achtervelg zijn nieuwe nippels en spaken gekomen.
-Zo goed als alle bouten en moeren vervangen.
-Custom stikkers.
Verder zijn er nog een heleboel nieuwe onderdelen op gekomen zoals kick pedaal, schakel pedaal, stuur, heveltjes en handvaten.
Dit alles is nog geen 400km geleden.
Ik ben vast nog wel wat vergeten maar het is denk ik wel duidelijk dat die helemaal fris is opgebouwd.
Natuurlijk is niet alles perfect want de achterrem komt niet uit zich zelf omhoog, er moet eigenlijk een nieuwe carburateur pakking in want hij lekt wel eens wat en de nieuwe koso teller die ik heb gekocht moet nog aangesloten worden.
(http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... _Koso.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
Hij is motorisch nog helemaal origineel maar wel ontgrenst en er zit een leovince v6 onder.
Topsnelheid is 80 km/h
Kilometerstand is ± 25000. Dit kan ik niet met zekerheid vertellen omdat de teller het bij de vorige eigenaar al niet meer deed.
Foto's:

Foto's zijn van voor de winter maar er is niks aan veranderd want hij heeft sinds dien alleen maar stil gestaan!
Richtprijs is €1400,-
Bieden is natuurlijk toegestaan maar houd het netjes.