Ik verkoop mijn derbi black edition. omdat ik mijn auto rijbewijs ga halen!
Ik heb deze brommer samen met mijn vader helemaal opgeknapt van begin tot het eind. Dat komt omdat ik vorig jaar september mij ouwe derbi( ook een black edition) totall loss reed door een ongeluk.. ( niet mijn schuld) maar ik had voor het ongeluk een black edition gekocht voor de onderdelen als er iets kapot ging aan mijn ouden derbi. Die dus toen total loss ging. ik heb van die 2 black editions 1 nieuwe gemaakt! En daar is dit resultaat uitgekomen.
Ik heb de kappen heel mooi afgewerkt met velg lint. en een paar mooie stickers. alles mooi met rood zwart afgewerkt. gespoten enzovoort. ( wat op de fotos te zien is ).
Er is voor de rest maar 1 ding veranderd. En dat is de uitlaat, ik heb mijn yasuni verkocht. En een nieuwe hebo performer bovenlangs erop gelecht ziet er mooier uit me de rooie demper en de andere rooie afwerkingen.
Er staat nu op de teller 13000 kilometer ( digitale teller omdat het een black edition is). Maar met de brommer is nog geen 3000 kilometer gereden. Ik heb alle bonnetjes van nieuwe onderdelen want heel het blok is gereviseerd. Ik heb ook foto's van hoe ik heel de brommer stap voor stap opgebouwt heb.
Je krijgt er eigenlijk gewoon een 2e brommer bij. Behalve het frame, en het rechter blok helft was ook kapot gegaan met het ongeluk. Dus je krijgt eigenlijk gewoon 2 brommers. 1 complete en de andere mist wat dingen aan. zoals een kapje of een hendel of een spaak ofzo. je krijgt ook 2 extra cilinders. dmp en originele. En een HPI ontsteking. heb ik er niet opgezet. omdat dan heel de kabel boom wegvalt.. Originele uitlaat. conti chr uitlaat onderlangs ( met deuk van ongeluk).
Dus al bij al een super brommer! en een super koop. Want ik kan je verzekeren als je 2 jaar wilt rijden zonder kosten te hebben aan onderdelen ofzo, dan moet je dit kopen! want je krijgt er ALLES extra bij.
voor meer foto's vraag in prive bericht. ik kan je dan een hoop fotos sturen van hoe ik hem opgebouwt heb!
Vraagprijs: 1300 euro.