Senda 2005 met werk (Kappen)

Plaats hier brommers die compleet weggaan
Doggeh
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi Senda 2005

Senda 2005 met werk (Kappen)

Ongelezen bericht door Doggeh »

Hallo dames en heren,

Hierbij gaat mijn Derbi Senda 2005 dus in de verkoop, reden hiervan is dat ik nog een aerox heb en deze op dit moment toch gebruik om het slechte weer, en ik binnenkort 18 word en dus ook ga beginnen met rijlessen.

Ding is niet het aller netste meer ivm een klein ongelukje. Het frame en de rest is allemaal nog gewoon recht, testrit is op dit moment nog mogelijk dus dan kan je het zelf ondervinden. (Eind februari gaat hij uit de verzekering, dus tot dan kan je een testrit maken, als hij uit de verzekering is kan je alleen nog een ritje maken op het pad naast ons huis, deze is alleen niet verhard en rijd dus voor geen meter)

Motorisch is ie helemaal prima in orde en kan er in principe direct een leukere snellere cilinder onder aangezien het blok voorzien is van een Doppler krukas, andere trekveren en een 17.5mm carb
Ook zit er een splintertje nieuwe zuiger in het blok en volgens de vorige eigenaar was ie pas gereviseerd (Nieuwe zuiger is er bij mij ingekomen en is ongeveer 20km oud)

Bandjes kunnen ook nog wel een aantal kilometer mee, ik geloof dat er nog 3 tot 4mm profiel opzit (voor iets meer dan achter)

Standaard krukas is aanwezig, en olietankje ook nog

Alle elektra werkt ook nog, behalve de toeter (Geen toeter aanwezig) en de knipperlichten (Niet verplicht, en niet aanwezig), zelfs de teller werkt nog.

Enigste wat er aan mankeert is dat de (meeste) kappen scheuren/krassen of andere narigheden bevatten, deze kappen zijn nog wel goed: zadeleind, rechter radiateur kap, tankkapje (kapje tussen de 2 rad kappen)

Op dit moment zit er een gianelli onderlangse uitlaat op met malossi einddemper, alleen deze maakt op dit moment nog redelijk lawaai aangezien de malossi demper een opschuif is en de diameter groter is heb ik een verloopstukje moeten maken maar deze sluit niet 100% af (De demper komt van een MHR team '06 uitlaat), ook heb ik nog een doppler ER1 zonder demper, en een complete bidalot cross (Zelfde als Yasuni Cross), topsnelheid weet ik op dit moment niet maar ik verwacht een goede 90 km/h als ie ingereden is.

Oh en voor de fapperts onder ons, er zit een Pro Taper stuurtje op (Geen fatbar!)

Genoeg gelult voorlopig, foto tijd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Koplamp met kapje en voorspatbord zitten er inmiddels op. Meer foto's op aanvraag (1e 2 zijn de kappen nog heel)

Er zitten trouwens ook nog een aantal nieuwe onderdelen op, namelijk nieuwe handkappen, nieuwe rem- en koppelingshevel, nieuw achterlicht en een nieuw bolletje in de koplamp

Woonplaats is Westerhaar-Vriezenveensewijk, kom gerust langs om hem te bekijken, bij genoeg animo en een koper voor het blok en het frame(met achterbrug, kroonplaten,voorvork e.d) apart gaat ie in onderdelen, dus totdat ik een koper heb voor het blok en het frame gaat er NIETS los weg (Behalve onderdelen die er nu los bij zitten, 2 uitlaten, de meeste kappen, olietankje, oude krukas, luchtfilter met een geel (lak laat los) gespoten kapje, ketting beschermer (geel, redelijk gespoten, nog geen blanke lak) zo'n rooster wat voor je radiateur zit en een kvs tankje waar 1 ophangpunt van geknapt is)

Uiteraard hoef ik er de hoofdprijs niet voor maar hij gaat niet voor een appel en ei weg aangezien alleen het uiterlijk niet al te best is, hij staat ook niet in de weg dus daar ligt het ook niet aan.

Graag mailen naar: remcoblomsma3@hotmail.com aangezien ik hier niet elke dag kijk!

Mvg, Remco.
Laatst gewijzigd door Doggeh op wo 22 feb 2012, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Donnachi schreef:ik kan wel ff de lengte van de originele kabel opeten vanavond
Doggeh
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi Senda 2005

Re: Senda 2005 met werk (Kappen)

Ongelezen bericht door Doggeh »

Trap naar de top
Donnachi schreef:ik kan wel ff de lengte van de originele kabel opeten vanavond
Huug
Pro tuner
Vervoersmiddel: DRD Racing #85

Re: Senda 2005 met werk (Kappen)