Pagina 1 van 1
bidalot 80cc nt of ot
Geplaatst: do 04 okt 2012, 19:43
door nappie
wat is beter, de bidalot 80cc oude type blok set of nieuwe type.
oude type staan de blokbouten verder naar buiten dus kun je verder uitfrezen.
maar nieuwe type heeft carterkoeling.
welke haal je de meeste vermogen uit?
Re: bidalot 80cc nt of ot
Geplaatst: do 04 okt 2012, 19:45
door Daan
OT
Re: bidalot 80cc nt of ot
Geplaatst: do 04 okt 2012, 23:37
door nappie
waarom?
Re: bidalot 80cc nt of ot
Geplaatst: vr 05 okt 2012, 12:42
door Daan
Meer ruimte
Re: bidalot 80cc nt of ot
Geplaatst: vr 05 okt 2012, 12:57
door Pieke
Ot

Re: bidalot 80cc nt of ot
Geplaatst: vr 05 okt 2012, 19:38
door drunken org
nappie schreef:wat is beter, de bidalot 80cc oude type blok set of nieuwe type.
oude type staan de blokbouten verder naar buiten dus kun je verder uitfrezen.
maar nieuwe type heeft carterkoeling.
welke haal je de meeste vermogen uit?
wil jij die carters kopen dan
wens ik je veel plezier mee als je ze hebt poohhhhh

Re: bidalot 80cc nt of ot
Geplaatst: vr 05 okt 2012, 19:42
door nappie
oke wordt ot setje dan.
@drunken org, wat voor carters? ik heb ot en nt gpr blokje liggen. maar wordt dus oude type gpr blokje.
Re: bidalot 80cc nt of ot
Geplaatst: za 06 okt 2012, 00:00
door Daan
Bidalot verkoopt ook getunde carters (NT)
Re: bidalot 80cc nt of ot
Geplaatst: ma 08 okt 2012, 18:57
door nappie
aha heb ik dus niks aan. sowieso niet van plan.
Re: bidalot 80cc nt of ot
Geplaatst: ma 08 okt 2012, 20:55
door nappie
ik hoor net dat er een 2011 en 2012 versie is van deze cilinders. nt 80 schijnt nu beter te lopen?