yasuni cross loopt niet 100%
- timmertify
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi
yasuni cross loopt niet 100%
Hallo de titel zegt wel genoeg, mijn yasuni cross loopt niet helemaal top.
Eerst zat er een standaard uitlaat onder en toen liep hij wel goed, 73 wind mee.
Nu zit er een yasuni cross onder en loopt nog niet helemaal goed, zat eerst sproeier 94 in had toen de naald versteld clipje staat nu helemaal bovenaan. dus is de naald het langst, toen deed hij het al beter, dus kleinere sproeier zit er nu in 90
Nu rijd hij wel beter nog, alleen ik ben bang als ik er nog kleiner in doe dat hij vast kan lopen? hij maakt nog al veel toeren.
Ook, als er iemand achterop zit raakt de demper de achter wiel. (demper hangt best wel laag)
Graag tips! Volgas rijd hij wel lekker, klein beetje overtoeren alleen.
groetjes tim
Eerst zat er een standaard uitlaat onder en toen liep hij wel goed, 73 wind mee.
Nu zit er een yasuni cross onder en loopt nog niet helemaal goed, zat eerst sproeier 94 in had toen de naald versteld clipje staat nu helemaal bovenaan. dus is de naald het langst, toen deed hij het al beter, dus kleinere sproeier zit er nu in 90
Nu rijd hij wel beter nog, alleen ik ben bang als ik er nog kleiner in doe dat hij vast kan lopen? hij maakt nog al veel toeren.
Ook, als er iemand achterop zit raakt de demper de achter wiel. (demper hangt best wel laag)
Graag tips! Volgas rijd hij wel lekker, klein beetje overtoeren alleen.
groetjes tim
Derbi rijden is gruuwlijke shit
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Peugeot 107
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=1570
Re: yasuni cross loopt niet 100%
Maak anders even een foto van hoe je demper nu gemonteerd is.
Gewoon even 86 indraaien en kijken wat hij dan doet, vastlopen doet hij niet zo maar.
Gewoon even 86 indraaien en kijken wat hij dan doet, vastlopen doet hij niet zo maar.
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing 2010 Blauw
herkenbaar die demper ik heb het opgelost door alle bouten lot te draaie niet er uit. (demperklem voorbocht en uitlaatpoort )
dan de demper klem naar het begin van je demper te verplaatsen dan komt hij hoger te liggen.
over je cabrateur .. stel alles op standaard in dus luchtschroef helemaal in 2 slagen uit en je gasnaald op de juiste stand.
sproeier 92 er in en warm rijden bougie sleutel mee vol gas gaan rijden en dan koppeling in en contact uit en kijken naar je bougie
hooop dat je er wat mee kan
dan de demper klem naar het begin van je demper te verplaatsen dan komt hij hoger te liggen.
over je cabrateur .. stel alles op standaard in dus luchtschroef helemaal in 2 slagen uit en je gasnaald op de juiste stand.
sproeier 92 er in en warm rijden bougie sleutel mee vol gas gaan rijden en dan koppeling in en contact uit en kijken naar je bougie
hooop dat je er wat mee kan
gwn een derbi rijder
- timmertify
- Schakelrijder
was ook allemaal zo standaart, maar reed dus al niet goed met 94, dus nu kleiner 90 doet al stukke beter, wat evo zegd 86 erin doe ik gewoon. toch bdankt!
- SxStan
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Aprilia sx 2007
Sproeier 88, gegarrandeerd!
- timmertify
- Schakelrijder
hoe weet je dat zo zeker?SxStan schreef:Sproeier 88, gegarrandeerd!
- SxStan
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Aprilia sx 2007
omdat ik veel crossjes heb afgesteld en dit 9 van de 10x sproeier 88 was bij een 17.5 carb.
- timmertify
- Schakelrijder
Oke top!SxStan schreef:omdat ik veel crossjes heb afgesteld en dit 9 van de 10x sproeier 88 was bij een 17.5 carb.
- fruity
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: rieju mrt 50 pro
Ik snap niet waarom iedereen zit te zeggen van neem die maat van sproeier .
Nooit naar iemand luisteren hierover , elke brommer is anders .
steek er een sproeier in en als ie ongeveer goed loopt , rij er een stukje volgas mee en draai dan de bogie er uit .
kijk dan gewoon naar de kleur ?
Nooit naar iemand luisteren hierover , elke brommer is anders .
steek er een sproeier in en als ie ongeveer goed loopt , rij er een stukje volgas mee en draai dan de bogie er uit .
kijk dan gewoon naar de kleur ?
een brommer rijdt nooit snel genoeg ...