Airsal 88CC extreme setup
Airsal 88CC extreme setup
Hey allemaal
ik hetvolgende blok in elkaar zetten voor mn project :
airsal extreme 88cc
airsal krukas
28 of 30Mm keihin/mikuni carb
30mm spruitstuk
Vforce 3 membraam
nu is mijn vraag aan jullie :
welke Bovenlangse pijp werkt het beste met deze cilinder en welke koppeling kan dit houden ?
Oh en welke ontsteking raden jullie aan?
gr geitema
ik hetvolgende blok in elkaar zetten voor mn project :
airsal extreme 88cc
airsal krukas
28 of 30Mm keihin/mikuni carb
30mm spruitstuk
Vforce 3 membraam
nu is mijn vraag aan jullie :
welke Bovenlangse pijp werkt het beste met deze cilinder en welke koppeling kan dit houden ?
Oh en welke ontsteking raden jullie aan?
gr geitema
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 211
- Lid geworden op: do 28 apr 2011, 13:21
- Vervoersmiddel: .
Derbi Senda x-race SM 50cc 2010 (te koop)
Derbi Senda xtreme SM 2009
-80 MHR
-SCR Corse hm 50/70
-stage 6 pwk 28mm
-malossi e13 powerfilter
-malossi vl6 membraan
-malossi spruitstuk - Locatie: mijdrecht
Re: Airsal 88CC extreme setup
Niet uit eigen ervaring maar zie je HEUL vaak voorbij komen
polini 5 plaats met mallossi drukveren
polini 5 plaats met mallossi drukveren
- Rikkert
- Pro tuner
- Berichten: 3615
- Lid geworden op: za 30 apr 2011, 16:06
- Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia - Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland
Re: Airsal 88CC extreme setup
Polini 5 plaats met Malossi drukveren.
Als je persee bovenlangs wilt, moet je opmaat uitlaat hebben.
Onderlangs zijn er wel, BRK/SCR 85/90cc uitlaten.
En een MVT ontsteking zal wel moeten lukken.
Als je persee bovenlangs wilt, moet je opmaat uitlaat hebben.
Onderlangs zijn er wel, BRK/SCR 85/90cc uitlaten.
En een MVT ontsteking zal wel moeten lukken.

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Re: Airsal 88CC extreme setup
oke dan ga ik die koppelingsset gewoon proberen.
bovenlangs vind ik veel mooier eruit zien en ik wil het wel doen zoals ik het in mn gedachten heb dus dat moet het maar opmaat worden.. dat werkt waarschijnlijk ook beter dan een kant en klaar pijp
bovenlangs vind ik veel mooier eruit zien en ik wil het wel doen zoals ik het in mn gedachten heb dus dat moet het maar opmaat worden.. dat werkt waarschijnlijk ook beter dan een kant en klaar pijp
- Rikkert
- Pro tuner
- Berichten: 3615
- Lid geworden op: za 30 apr 2011, 16:06
- Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia - Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland
Re: Airsal 88CC extreme setup
Als je de uitlaat echt tot het uiterst berekend, is er zeer veel vermogen uit te krijgen!

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Re: Airsal 88CC extreme setup
ik heb me er voor een paar jaar geleden in verdiept maar ik weet alleen de basis regels van een 2takt pijp nog wat ik ooit in het boek van graham bell heb gelezen dus laat ik het dan mooi door een bedrijf doen..wie weet een bedrijf die hele goede uitlaten kan maken ( dus ook echt berekend vanaf de inlaat tot eind uitlaatpoort )
- Daan
- Beheerder
- Berichten: 4446
- Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2566
- Contacteer:
Re: Airsal 88CC extreme setup
DMP 5 plaats met MHR veren is ook goed genoeg, en een stuk goedkoper.
Bovenlangs zul je opmaat moeten laten maken. Komt een hoop rekenwerk bij kijken, zal zo rond de 200-300 uitvallen.
Als ontsteking zou ik voor een malossi eprom gaan, erg prettig om mee te werken.
Bovenlangs zul je opmaat moeten laten maken. Komt een hoop rekenwerk bij kijken, zal zo rond de 200-300 uitvallen.
Als ontsteking zou ik voor een malossi eprom gaan, erg prettig om mee te werken.
- marvin65
- Pro tuner
- Berichten: 689
- Lid geworden op: vr 11 nov 2011, 17:36
- Vervoersmiddel: Derbi DRD #85 (sold)
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=7346
- Locatie: Oss
Re: Airsal 88CC extreme setup
ik zou gewoon even googlen naar een bedrijf wat op maat maakt, maar volgens mij
maakt hgs ook op maat.
maakt hgs ook op maat.
Gas erop !
-
- Schakelrijder
- Berichten: 138
- Lid geworden op: di 22 feb 2011, 17:02
- Vervoersmiddel: derbi senda
Re: Airsal 88CC extreme setup
Ik heb er ooit zelf een laten maken bij abt en was er zeker over tespreken ik had met me minibike blata eerst had ik 11.1pk met 40cc alles standaard en zelf afgestelt en later door hun een pijp laten bereken en zelf gemaakt en Had toen met 40cc een 19mm en hun opmaat 13.7pk en ook weer zelf afgestelt dus het is zeker de moeite moet je op Google ff Aad broere tuning in voeren krijg je zijn site en kan je contact met hem opnemen.en kwa ontsteking zou ik de Mallossi eprom goede ontsteking.
rokend rubber=dubbel vermogen
- Marcooow
- Beginnende tuner
- Berichten: 209
- Lid geworden op: za 17 sep 2011, 15:39
- Vervoersmiddel: Derbi senda r x race, Sachs zx50, Honda mtx
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=4182
Re: Airsal 88CC extreme setup
je zou scholtentechniek.nl is kunnen mailen, dan ben je voor 195 euro klaargeitema schreef:ik heb me er voor een paar jaar geleden in verdiept maar ik weet alleen de basis regels van een 2takt pijp nog wat ik ooit in het boek van graham bell heb gelezen dus laat ik het dan mooi door een bedrijf doen..wie weet een bedrijf die hele goede uitlaten kan maken ( dus ook echt berekend vanaf de inlaat tot eind uitlaatpoort )
4 strokes are like tampons, every pussy has one