Pagina 1 van 5
					
				Airsal 80 of 70?Of Dmp beste keus
				Geplaatst: do 06 okt 2011, 18:39
				door Richard
				Ey
wat doet dit?
Airsal 80cc
21mm dellortho
13-53
giannelli conti??? of moet je echt een andere uitlaat?
Wat is beter 70 of 80?
Hoe hard zou je ongeveer gaan? Ik wil ongeveer 100, maar trekke als een beer welke verhouding ongeveer?
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: do 06 okt 2011, 18:44
				door Jasper
				Als je conti wilt houden zou ik de airsal 70 nemen.
Loopt wel leuk, maar je haalt er niet alles uit. Je heb vooral koppel en wel wat trekkracht (niet optimaal maar wel beter als met je 50ccc) en top zal rond de 100 liggen dan indd.
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: do 06 okt 2011, 18:53
				door Richard
				Met 13-53? 100 met 70cc? maar ik ga denk liever voor de 80. Haal je niet super veel vermogen er uit met conti denk je?
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: do 06 okt 2011, 18:54
				door Daan
				Gewoon die conti weg doen en koop iets anders, pro race en racingline lopen goed op Airsal 80
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: do 06 okt 2011, 19:07
				door Richard
				70cc DR? Is dat beter als airsal?
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: do 06 okt 2011, 19:27
				door Dick
				Die is laagtoeriger, dus slijtvaster... 
Airsal is stukken sneller, doe die 80 en zet er een racingline op, of een Scr corse..
en hij blaast!
gr dick
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: vr 07 okt 2011, 17:37
				door Richard
				Oke, hoelang gaat het Ongeveer mee dan? 80 airsal
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: vr 07 okt 2011, 17:57
				door Jasper
				Cilinder? Km of 15 a 20.00km.
Zuiger om de 5 a 8.000km vervangen.
Hangt beetje van je rijstijl af, gewoon goed smeren en zorgen dat die goed afgesteld is.
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: vr 07 okt 2011, 17:57
				door Daan
				Als je pech hebt is het na een paar 100km al over
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: vr 07 okt 2011, 18:00
				door Jasper
				Ja jij smeert 1 op 50 vent, da lag aan jouw  

 
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: vr 07 okt 2011, 18:04
				door Daan
				Hij deed het anders nog prima, op die veegjes na  
 
ik bedoel het meer met montage fout, slechte squish, vuil of falende pistonpenclipjes
 
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: vr 07 okt 2011, 19:18
				door Richard
				kga denk dan voor 70 dr , dan kan ik met conti rije, anders moet ik weer een nieuwe uitlaat
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: vr 07 okt 2011, 19:25
				door Daan
				Conti is een hoogtoerige 50cc uitlaat, zal wel lopen op een DR maar niet erg lekker.
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: vr 07 okt 2011, 20:39
				door prikracing
				Daan schreef:Conti is een hoogtoerige 50cc uitlaat, zal wel lopen op een DR maar niet erg lekker.
en al heb je nou een getunde dr loopt die conti dan wel goed
 
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: vr 07 okt 2011, 23:56
				door TimKroese
				Ga voor 80 airsal en rijd dan noodgedwongen tijdelijk met originele uitlaat, tot je wat nieuws hebt. Dan heb je echt kopelbeest
			 
			
					
				Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: za 08 okt 2011, 11:55
				door Boeki
				Vriend van me rijdt met Airsal 70cc en Gianelli Conti met de carters aangepast op de Airsal en tikt te 115 aan op autoteller met 14-52. Rijdt wel lekker, alleen je kunt wel echt goed merken dat de Conti hem inhoud bovenin. Mijn Jollymoto bijvoorbeeld gaat veeeel langer door ik de toeren.
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: za 08 okt 2011, 12:00
				door Richard
				Wat is beter/sneller
80cc airsal met conti of originele pijp, ik wil gewoon heeeel veel koppel, welke vertanding ongeveer voor ongeveer 100-11km en veel koppel?
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: za 08 okt 2011, 12:06
				door Daan
				80 airsal en conti
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: za 08 okt 2011, 12:17
				door Richard
				Nu op mn 50 is conti onderin helemaal niks, is het niet zo als ik 80 neem dat ie ook alleen in hoge toeren als een beer rijd maar ook onderin?
			 
			
					
				Re: Airsal 80 of 70?
				Geplaatst: za 08 okt 2011, 12:18
				door Daan
				Onderin zal hij nog steeds slecht lopen. Maar al wel beter als met 50cc.
Overigens, Airsal 80 is ook geen laagtoerige cilinder.