Pagina 1 van 5
Airsal 80 of 70?Of Dmp beste keus
Geplaatst: do 06 okt 2011, 18:39
door Richard
Ey
wat doet dit?
Airsal 80cc
21mm dellortho
13-53
giannelli conti??? of moet je echt een andere uitlaat?
Wat is beter 70 of 80?
Hoe hard zou je ongeveer gaan? Ik wil ongeveer 100, maar trekke als een beer welke verhouding ongeveer?
Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: do 06 okt 2011, 18:44
door Jasper
Als je conti wilt houden zou ik de airsal 70 nemen.
Loopt wel leuk, maar je haalt er niet alles uit. Je heb vooral koppel en wel wat trekkracht (niet optimaal maar wel beter als met je 50ccc) en top zal rond de 100 liggen dan indd.
Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: do 06 okt 2011, 18:53
door Richard
Met 13-53? 100 met 70cc? maar ik ga denk liever voor de 80. Haal je niet super veel vermogen er uit met conti denk je?
Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: do 06 okt 2011, 18:54
door Daan
Gewoon die conti weg doen en koop iets anders, pro race en racingline lopen goed op Airsal 80
Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: do 06 okt 2011, 19:07
door Richard
70cc DR? Is dat beter als airsal?
Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: do 06 okt 2011, 19:27
door Dick
Die is laagtoeriger, dus slijtvaster...
Airsal is stukken sneller, doe die 80 en zet er een racingline op, of een Scr corse..
en hij blaast!
gr dick
Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: vr 07 okt 2011, 17:37
door Richard
Oke, hoelang gaat het Ongeveer mee dan? 80 airsal
Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: vr 07 okt 2011, 17:57
door Jasper
Cilinder? Km of 15 a 20.00km.
Zuiger om de 5 a 8.000km vervangen.
Hangt beetje van je rijstijl af, gewoon goed smeren en zorgen dat die goed afgesteld is.
Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: vr 07 okt 2011, 17:57
door Daan
Als je pech hebt is het na een paar 100km al over
Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: vr 07 okt 2011, 18:00
door Jasper
Ja jij smeert 1 op 50 vent, da lag aan jouw

Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: vr 07 okt 2011, 18:04
door Daan
Hij deed het anders nog prima, op die veegjes na
ik bedoel het meer met montage fout, slechte squish, vuil of falende pistonpenclipjes
Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: vr 07 okt 2011, 19:18
door Richard
kga denk dan voor 70 dr , dan kan ik met conti rije, anders moet ik weer een nieuwe uitlaat
Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: vr 07 okt 2011, 19:25
door Daan
Conti is een hoogtoerige 50cc uitlaat, zal wel lopen op een DR maar niet erg lekker.
Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: vr 07 okt 2011, 20:39
door prikracing
Daan schreef:Conti is een hoogtoerige 50cc uitlaat, zal wel lopen op een DR maar niet erg lekker.
en al heb je nou een getunde dr loopt die conti dan wel goed
Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: vr 07 okt 2011, 23:56
door TimKroese
Ga voor 80 airsal en rijd dan noodgedwongen tijdelijk met originele uitlaat, tot je wat nieuws hebt. Dan heb je echt kopelbeest
Airsal 80 of 70?
Geplaatst: za 08 okt 2011, 11:55
door Boeki
Vriend van me rijdt met Airsal 70cc en Gianelli Conti met de carters aangepast op de Airsal en tikt te 115 aan op autoteller met 14-52. Rijdt wel lekker, alleen je kunt wel echt goed merken dat de Conti hem inhoud bovenin. Mijn Jollymoto bijvoorbeeld gaat veeeel langer door ik de toeren.
Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: za 08 okt 2011, 12:00
door Richard
Wat is beter/sneller
80cc airsal met conti of originele pijp, ik wil gewoon heeeel veel koppel, welke vertanding ongeveer voor ongeveer 100-11km en veel koppel?
Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: za 08 okt 2011, 12:06
door Daan
80 airsal en conti
Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: za 08 okt 2011, 12:17
door Richard
Nu op mn 50 is conti onderin helemaal niks, is het niet zo als ik 80 neem dat ie ook alleen in hoge toeren als een beer rijd maar ook onderin?
Re: Airsal 80 of 70?
Geplaatst: za 08 okt 2011, 12:18
door Daan
Onderin zal hij nog steeds slecht lopen. Maar al wel beter als met 50cc.
Overigens, Airsal 80 is ook geen laagtoerige cilinder.