Pagina 1 van 1
oude uitlaat.
Geplaatst: zo 18 sep 2011, 15:43
door Poeles
Goeiendag,
Heb eindelijk me Leovince binnen.
wil ik dus me oude uitlaat eraf halen krijg ik die klote inbus boutjes niet los
iemand enig idee hoe ik deze vast geroeste boutjes eruit kan halen???
alvast bedankt!!!
Paul
Re: oude uitlaat.
Geplaatst: zo 18 sep 2011, 16:14
door slimmedirk
inspuiten met WD-40 en ff in laten trekken en dan nog een keer proberen,
ALS je een gasbrander hebt verwarm je het gedeelte waar de schroefjes in zitten en probeer je ze eruit te halen
Re: oude uitlaat.
Geplaatst: zo 18 sep 2011, 17:10
door DaanS
ff laten schrikken
Re: oude uitlaat.
Geplaatst: ma 19 sep 2011, 16:55
door Poeles
slimmedirk schreef:inspuiten met WD-40 en ff in laten trekken en dan nog een keer proberen,
ALS je een gasbrander hebt verwarm je het gedeelte waar de schroefjes in zitten en probeer je ze eruit te halen
lijkt me gaar om ff met een gasbrander een stuk van me blok te verwarmen en dan eruit te halen.
t probleem is echt dat de inbus niet op het boutje past omdat er roest inzit daardoor kan die er niet uit.....

Re: oude uitlaat.
Geplaatst: ma 19 sep 2011, 18:17
door DaanS
Nogmaals: Ff laten schrikken.
Dat doe je door met iets op de bout te slaan waardoor de bout los komt.
Re: oude uitlaat.
Geplaatst: ma 19 sep 2011, 19:37
door hugoovergaag123
ik zou een cobra 6 op je demper plakken en hem dan zo eraf blazen!
Re: oude uitlaat.
Geplaatst: di 20 sep 2011, 19:05
door Poeles
hugoovergaag123 schreef:ik zou een cobra 6 op je demper plakken en hem dan zo eraf blazen!
En jij hebt er zeker ervaring mee of niet?
wat nou als schrikken niet lukt?
gr
Re: oude uitlaat.
Geplaatst: di 20 sep 2011, 19:13
door DaanS
eerst ff inspuiten met WD 40.
Dat even in laten trekken zoals hierboven al staat beschreven...
daarna ff erop slaan.
Ik denk dat dat gewoon moet lukken.
Re: oude uitlaat.
Geplaatst: di 20 sep 2011, 22:12
door hendry_94
je cil verwarmen kan geen kwaad
hoeft nie rood gloeiend te worden
Re: oude uitlaat.
Geplaatst: wo 21 sep 2011, 09:42
door Poeles
Oké tnx! Nog een vraag weten jullie of de prop er al uit is van een leovince gekocht bij opvoeren of zit die er altijd standaard in?
Re: oude uitlaat.
Geplaatst: wo 21 sep 2011, 15:00
door DaanS
Poeles schreef:Oké tnx! Nog een vraag weten jullie of de prop er al uit is van een leovince gekocht bij opvoeren of zit die er altijd standaard in?
Gewoon ff kijken...
Als er een vernauwinkje zit bij de bocht, dan zit ie erin

Re: oude uitlaat.
Geplaatst: do 22 sep 2011, 07:53
door Poeles
Nog een vraag waar precies zit de stationairschroef en luchtschroef?? Alavst bedankt
Re: oude uitlaat.
Geplaatst: do 22 sep 2011, 09:52
door PSP123
Poeles schreef:Nog een vraag waar precies zit de stationairschroef en luchtschroef?? Alavst bedankt
Stationair schroef zit op je carburateur, de schroef met de kruiskop is de stationair schroef. Wil je de motor meer toeren laten maken, draai de schreof dan naar rechts, minder naar links.
Luchtschroef heeft platte kop. 1,5 slag uit volstaat meestal, maar moet je mee spelen.
Succes.

Re: oude uitlaat/sproeier
Geplaatst: do 22 sep 2011, 22:42
door Poeles
Heb eindelijk me Leovince eronder liggen zit alleen ff af te vragen wat de standaard sproeier is van een derbi en wat ik erin zou moeten draaien iemand een idee???
Bedankt!!!
gr.
Re: oude uitlaat.
Geplaatst: do 22 sep 2011, 22:48
door hendry_94
verschilt per brommer dacht ik...
ik rij veel op sproeier 95... of in die buurt
doet het goed op me ori uitlaat
gianelli conti
en deed goed op sp.. (alleen wel te arm:P)
Re: oude uitlaat.
Geplaatst: do 22 sep 2011, 23:29
door Poeles
Ik heb nu een 88 liggen zalmmorgen wel Ff kijken moet goed komen!
Tnx