Pagina 1 van 2

mhr team 80cc

Geplaatst: ma 15 nov 2010, 00:01
door basDRD
Goede avond,

Heeft iemand ervaring met het rijden van een mhr team 80cc op een Gianelli Conti?
zoja rijd dit beetje goed?
of gaat het teveel inhouden?

en kan het met een krukas van €100 van top racing ( zit erin zij de gene van wie ik hem heb gekocht ) en heb je zoveel last van slippende koppeling met orginele koppelings platen?

alvast bedankt :D

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: ma 15 nov 2010, 02:15
door KREGO
Ik snap je niet helemaal..
Maar steek poline 5plaats koppeling of van mrd
En die set-up gaat ni lekker lopen ben je beter met een pro race uiaat

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: ma 15 nov 2010, 10:07
door drd-07
conti rijd alleen goed bij 50cc heb ik altijd begrepen
beter 5 plaats van polini of die van mk
krukas durf ik niet zeggen maar doppler endurance doet het altijd goed

80 team is geen goede straat cilinder als je dat nog niet weet, kan je beter de gewone mhr of mhr replica hebben

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: ma 15 nov 2010, 14:39
door basDRD
nieuwe platen steken dus, maar het is gewoon hoeft geen max setup tezijn kan nu gewoon een mhr team 80 kopen.. en ben benieuwd hoe het rijd gewoon is meer dat je gewoon flink wat kracht hebt en met tegen wind enzo lekker kan rijden ;)

en waarom is het geen goede straat cill?

thanks

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: di 16 nov 2010, 13:32
door Pau1
basDRD schreef:nieuwe platen steken dus, maar het is gewoon hoeft geen max setup tezijn kan nu gewoon een mhr team 80 kopen.. en ben benieuwd hoe het rijd gewoon is meer dat je gewoon flink wat kracht hebt en met tegen wind enzo lekker kan rijden ;)

en waarom is het geen goede straat cill?

thanks
Het is geen goede straatcilinder omdat het een cilinder is die heel hoogtoerig is. En deze cilinder is juist wel een 'max setup'
Als je gewoon wat meer kracht wil met tegenwind kan je beter voor de mhr replica gaan, of de gewone mhr. DR70 is ook een goede wat dat betreft, gewoon wat meer koppel.

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: di 16 nov 2010, 15:17
door drd-07
het is geen goede cilinder voor jou denk ik want,
1. het slijt veel te hard
2. die krukas is waarschijnlijk een vervangings asje, want voor 20 euro meer heb je een doppler.
3. als hij om die 20 euro al moeilijk doet zitte er waarschijnlijk ook geen goede lagers in het blok
4. zoals pau1 als zei ga dan voor de gewone mhr of een dr70

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: di 16 nov 2010, 19:03
door Gerben
malossi is zeer slijtvast :!:
en ook de mhr team,hij is wel hoogtoerig,dus niet echt iets voor hem ,als ik dit zo lees
en hij heeft al een krukas van 100 eurodus als hij nu een doppler moet kopen is hij 120 kwijt en niet 20 xtra,wel zit er 20 euro verschil tussen die 2 assen ;)

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: do 18 nov 2010, 15:48
door drd-07
vorige eigenaar heeft had die as erin gezet dus ik bedoelde meer als hij om 20 euro moeilijk doet zitte er waarschijnlijk prut lagers in, of is alles zo goedkoop mogelijk ... sorry voor eht misverstand :D

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: do 18 nov 2010, 18:58
door Nigel
als hij al zulke vragen stelt kan hij het beter bij 50cc houden :roll:

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: zo 21 nov 2010, 22:03
door Gerben
Nigel schreef:als hij al zulke vragen stelt kan hij het beter bij 50cc houden :roll:
:lol: ,ja ik wilde het net zeggen :)

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: di 23 nov 2010, 09:39
door Joenne88
Aangezien het voor meer koppel is, pak dan een DR, deze hebben meer power over het gehele toerengebied en geven je dus je tegen-de-wind-in-kunnen-rijden-power... DR70 is dan voldoende denk ik

Om de kracht op je koppeling te overbruggen en een het een beetje slijtvast te houden moet je wel andere koppelingsplaten pakken en strakkere koppelingsveren.

En ik denk dat je dan wel ongeveer hebt wat je wilt zonder extra poespas erop te moeten zetten... K bedoel een DR kan ook erg goed lopen met een originele uitlaat las ik hier op het forum :)

En ja het is idd slimmer om meteen je lagers te vervangen als je toch bezig bent.. Ik zeg niet dat de huidige gaar zijn, maar het kan nooit kwaad, en je weet dan dat het degelijk is omdat je ze zelf vervangen hebt of hebt laten vervangen door een brommerboer :)

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: di 23 nov 2010, 19:48
door KREGO
sorry gerben maar MHR team is toch niet slijtvast hoor :roll:
daarvoor is die gewoon wat te extreem vrees ik (je kan gelijk hebben maar ik betwijfel mij het)
en achja wat is slijtvast valt natuurlijk tezien hoeveel kilometers je doet:)

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: vr 26 nov 2010, 16:08
door Joenne88
kun je slijtvast niet vergelijken met hoeveel km je doet vergeleken met origineel voordat je nieuwe onderdelen erop moet doen ?

k bedoel origineel heeft originele onderdelen, snel heeft snelle onderdelen, valt vast wel te vergelijken kwa levensduur of zie ik het verkeerd ? :P

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: vr 26 nov 2010, 17:59
door Gerben
KREGO schreef:sorry gerben maar MHR team is toch niet slijtvast hoor :roll:
daarvoor is die gewoon wat te extreem vrees ik (je kan gelijk hebben maar ik betwijfel mij het)
en achja wat is slijtvast valt natuurlijk tezien hoeveel kilometers je doet:)
malossi maakt meer als alleen de mhr team ;)
en malossi is zeer slijtvast
kijk zo,n ding is heeft gewoon veel power,logisch dat het harder slijt als een normale setup,maar voor zoveel power is hij slijtvast

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: za 27 nov 2010, 01:20
door Ruben
basDRD schreef:Goede avond,

Heeft iemand ervaring met het rijden van een mhr team 80cc op een Gianelli Conti?
zoja rijd dit beetje goed?
of gaat het teveel inhouden?

en kan het met een krukas van €100 van top racing ( zit erin zij de gene van wie ik hem heb gekocht ) en heb je zoveel last van slippende koppeling met orginele koppelings platen?

alvast bedankt :D
nee, nee, ja, nee, ja.

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: za 27 nov 2010, 01:21
door Ruben
KREGO schreef:sorry gerben maar MHR team is toch niet slijtvast hoor :roll:
daarvoor is die gewoon wat te extreem vrees ik (je kan gelijk hebben maar ik betwijfel mij het)
en achja wat is slijtvast valt natuurlijk tezien hoeveel kilometers je doet:)
team is zeker wel slijtvast vriend... (verhoudingsgewijs..)

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: za 27 nov 2010, 10:41
door KREGO
ik vergeleek het met ori cilinders..
nu ik het aar jullie standpunt bekijkt moet ik wel zeggen dat jullie gelijk hebben:)

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: za 27 nov 2010, 13:37
door Ruben
Ken iemand die er 20000 kilometer mee heeft gereden en nog iemand die er nu 9000 kilometer op heeft zitten zonder problemen...

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: vr 03 dec 2010, 19:00
door aQuilla
Als je er gewoon goede olie, en er goed mee omgaat, moet je wel zeker 10.000km mee kunnen rijden.

Re: mhr team 80cc

Geplaatst: vr 03 dec 2010, 22:17
door Ruben
Wel meer.. ;)