een maat van me heeft net een nieuwe v6 op zijn brommer gezet. verder alles origineel, alleen een v6.Hij heeft de begrenzer van zijn v6 er nog inzitten en volgens de dealer hoefde hij dan nog even niks aan zijn afstelling te doen(komt nog een 80cc onder). Stel dat ik nou zijn oude onbegrende standaard uitlaat onder mijn brommer gooi, en dezelfde sproeier erin doet als hem, loopt het dan goed? of moet er nog meer worden afgesteld?
ik hoor het graag,
Luco
uitlaat overplaatsen
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: derbi drd evo limited edition
uitlaat overplaatsen

Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Je vriendin.
Re: uitlaat overplaatsen
In theorie, ja. Maar in de praktijk is het zo dat iedere brommer anders is en dus heb jij waarschijnlijk ook een andere sproeier nodig
Het zal waarschijnlijk wel goed lopen (bij 'n ori uitlaat is de afstelling toch niet gevoelig). Dus knal er iets in van rond de 88 en je zit goed 

-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: X-treme R '08
Nee, het is bij iedereen anders, en een Leovince vraagt meer lucht dan een Originele, dus heeft hij een grotere sproeier nodig.
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5499
Hoe kom je daar nou bij? Mengsel brandstof/lucht word toch in de carb gemaakt.Ruben'94 schreef:Nee, het is bij iedereen anders, en een Leovince vraagt meer lucht dan een Originele, dus heeft hij een grotere sproeier nodig.
Open the Throttle and Smile
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: X-treme R '08
Mijn excuses, ik had niet goed gelezen.
De originele uitlaat is niet bijzonder sproeier gevoelig, dus je kan het er op wagen, maar voor de zekerheid wel even de symptomen checken van een verkeerde sproeier.
Zum beispiel; stotteren, inhouden, bougiekleur na volgas rijden etc.
De originele uitlaat is niet bijzonder sproeier gevoelig, dus je kan het er op wagen, maar voor de zekerheid wel even de symptomen checken van een verkeerde sproeier.
Zum beispiel; stotteren, inhouden, bougiekleur na volgas rijden etc.
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.