ik heb sinds een paar dagen een gianelli conti onder me brommer liggen een drd uit 2010 betreft het 2008 model.. nu is het zo dat ik de brommer heb afgesteld (alles ongrensd) met sproeier 94.. ook gasnaald clip omhoog en luchschroef etc. bewerkt. ook de bougie is goed... meer naar zwarte kant maar beter dan wit
Nu rijd ik net op een heeeele lange weg plat op de brommer voor het eerst 92kmpu en net voor ik wil gaan remmen blokkeerd me achterwiel:O ik schrok me dood en me brommer sloeg af.. ik langs de kant gekeken en dacht gelijk aan een vastloper maar het vage was dat ik hem direct nadat ik langs de kant stond en de brommer wilde starten om te kijken of ik geen vastloper had hij gewoon startte!!:O

ik dus voorzichtig naar huis gereden en achter de pc om is te kijken wat het zou kunnen zijn:P
verder ligt de uitlaat er net onder en loopt hij naar mijn idee aan de rijke kant.. verder start hij sinds ik de uitlaat heb zeer slecht als hij even stil staan en moet dan altijd de chocke gebruiken..
Ik durf nu echt niet verder te rijden! help mij als jullie willlen!
Gr,