Beta RR motard CDI ontgrenzen
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Schakelbrommer
Beta RR motard CDI ontgrenzen
Ik zit erover te denken een nieuwe beta RR te kopen. Alleen als ik de CDI ontgrens door de kabel eruit te trekken of zo’n ding met afstandsbediening ga plaatsen, kan de brommer voor de rest dan orgineel blijven? Of moet ik hoe dan ook hem opnieuw afstellen qua sproeier en misschien de oliepomp verwijderen en zelf mengen?
- NoahFlemx
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Beta RR 50 Track
Re: Beta RR motard CDI ontgrenzen
Ja hij kan helemaal origineel blijven, de prop uit de uitlaat halen zou wel handig zijn dan gaat hij een stuk harder. Er zit namelijk een enorme prop in het midden van het expansie gedeelte.saxofooon schreef: ↑do 24 apr 2025, 18:26 Ik zit erover te denken een nieuwe beta RR te kopen. Alleen als ik de CDI ontgrens door de kabel eruit te trekken of zo’n ding met afstandsbediening ga plaatsen, kan de brommer voor de rest dan orgineel blijven? Of moet ik hoe dan ook hem opnieuw afstellen qua sproeier en misschien de oliepomp verwijderen en zelf mengen?
Voor die kabel van de cdi eruit halen is hier een video: https://www.youtube.com/watch?v=2ZhcANVHvCM&t=2s
Zelf heb ik ook die kabel eruit gehaald en hij gaat een stuk sneller met hogere toeren. Je moet wel een grotere sproeier ja. Oliepomp hoeft er met originele onderdelen niet af.