Goeiendag lezer.
Ik wil binnenkort een beta rr50 gaan kopen nou wou ik hem eerst nieuw kopen ivm garantie, geen scam etc maar, ik wil de brommer meteen tunen als ik hem heb dus ik dacht dan kan ik hem net zo goed 2e hands kopen. Hebben jullie tips wat ik eerst moet tunen en wat daarna, prijs maakt niet uit het is een project op lange duur. Ook wil ik wss een anderen cilinder ook zo goed mogelijk dus als iemand eentje weet ( ik wil niks hoeven te bewerken ) en daarbij ook een goed passende uitlaat, krukas etc. Dankuwel
Beta rr50
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing 72cc (verkocht)
Derbi xtreme 50 (verkocht)
Rieju mrt 70 (verkocht)
Speedfight 2 70cc mhr lc (verkocht)
Honda civic 1998
Honda del sol (verkocht)
Seat Leon 1.8 topsport
Re: Beta rr50
Hoeveel kracht wil je ongeveer hebben? gewoon een stukje meer (rond de 70cc) of echt 80+, garantie vervalt wel vaak als je er zelf aan gaat sleutelen
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Beta rr50
Overde garantie klopt, daarom wil ik hem 2e handskopen. Het geld wat ik dan bespaar kan ik geweer gebruiken om te tonen. En ik wil dat ik met de brommer nog wel een beetje normaal over de straat kan dus ik denk 70/80 cc ongeveer. Het liefst wel het beste van het beste natuurlijk.
Kortsamengevat: veel vermogen, hard optrekken, goed voor dagelijks gebruik, top snelheid rond de 80/100.
Kortsamengevat: veel vermogen, hard optrekken, goed voor dagelijks gebruik, top snelheid rond de 80/100.
Laatst gewijzigd door Roan12345 op za 22 jul 2023, 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing 72cc (verkocht)
Derbi xtreme 50 (verkocht)
Rieju mrt 70 (verkocht)
Speedfight 2 70cc mhr lc (verkocht)
Honda civic 1998
Honda del sol (verkocht)
Seat Leon 1.8 topsport
Iets meer een budget cilinder is de 80cc airsal met een 24mm carb en de juiste uitlaat echt een kanon.
Stage 6 77cc ook met de juiste afstelling (24mm polinicarb) en bijvoorbeeld een voca(onderlangs) uitlaat komt ook zeker wel van z'n plek.
Beste van 't beste is 2fast 70/80 maar daar betaal je ook voor
Stage 6 77cc ook met de juiste afstelling (24mm polinicarb) en bijvoorbeeld een voca(onderlangs) uitlaat komt ook zeker wel van z'n plek.
Beste van 't beste is 2fast 70/80 maar daar betaal je ook voor