Derbi 80cc OT Mhr team/Stage6 BR

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Lucky013
Banden plakker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 29 dec 2022, 07:03
Vervoersmiddel: Derbi senda

Derbi 80cc OT Mhr team/Stage6 BR

Ongelezen bericht door Lucky013 »

Hey allemaal

Ik hoop dat ik dit bericht aanmaak in het juiste forumgedeelte

ik heb een derbi senda xtreme 2003 aangekocht voor een leuke prijs en ik wil met paar maten er een beetje aan sleutelen. Heb hier op het forum al handige dingen kunnen vinden maar vind meer dingen over het nieuwe type blok derbi senda. En merk ik dat het een stuk moeilijker is info te vinden over het oude blok (Ebe050 dacht ik)
Onze vraag is waar gaan we het meeste kracht uithalen zonder het carter te kotteren. Ik overweeg om een MHR team (80) 5t te halen maar de prijs hiervan samen met uitlaat en krukas van malossi ligt wel redelijk hoog, de 77stage 6 bigracing haalt bijna evenveel (verneem ik van andere mensen) en is stukken goedkoper. Draait me niet om hoeveel geld de setup kost alleen wil ik natuurlijk wel waar voor mijn geld krijgen.
En welke uitlaat past het best op beide ik dacht de mhr racing supermoto (3211982 artikelnr) bij de stage6 heb ik geen idee, bovenlangs oogt mooier maar is het veel vermogensverschil met een onderlangse?
De malossi mhr team is de versie zonder vlinderpoort.
Ik was ook van plan de cilinder wat te laten tunen bij ddl
Moet iig een kanon worden


Zou tof zijn als iemand me verder kan helpen en misschien hun eigen ervaringen met mij kan delen :box:
Lucky013
Banden plakker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 29 dec 2022, 07:03
Vervoersmiddel: Derbi senda

Re: Derbi 80cc OT Mhr team/Stage6 BR

Ongelezen bericht door Lucky013 »

Misschien even voor verduidelijking geld speelt geen rol alleen wil ik niet 500euro meer betalen voor 1pk meer bij wijze van spreken
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Derbi 80cc OT Mhr team/Stage6 BR

Ongelezen bericht door 42 »

De mhr is sowieso betere kwaliteit, zul je langer plezier van hebben.
Onderlangse uitlaat levert in het algemeen betere prestaties.
Lucky013
Banden plakker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 29 dec 2022, 07:03
Vervoersmiddel: Derbi senda

Re: Derbi 80cc OT Mhr team/Stage6 BR

Ongelezen bericht door Lucky013 »

42 schreef: vr 30 dec 2022, 12:28 De mhr is sowieso betere kwaliteit, zul je langer plezier van hebben.
Onderlangse uitlaat levert in het algemeen betere prestaties.
Is inderdaad wat iedereen zegt, gebruik de derbi echt alleen om mee te blazen in het weekend of in de nacht (wordt dus niet vaak mee gereden) denk dat ik dus toch kies voor de stage6 dan heb ik nog geld zat voor een top uitlaat en ontsteking, iemand die weet welke ontsteking goed zou gaan op de stage6? Zou graag nogwel licht hebben om in de nacht rond te rijden.
MaxLimited07
Beginnende Derbi fan
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 21 mar 2022, 10:01
Vervoersmiddel: Derbi senda drd racing limited edition 2007

Re: Derbi 80cc OT Mhr team/Stage6 BR

Ongelezen bericht door MaxLimited07 »

dan raad ik je sterk een mvt dd aan!
Plaats reactie