Een hele goede dag.
ben relatief nieuw op het derbi gebied setup nu is
MHR replica 80cc
voca racing 50/70cc bovenlangs
21mm dellorto
stage6 schuimfilter
sproeier 96
t.w.v. 13/53
ik behaal nu 95 gps met deze setup
maar zoek iets snellers om te vliegen in het weekend
dus ben ik van plan om een stage6 77cc bigracing binnekort aan te schaffen, met een 28mm carb
maar zit met een paar dingetjes.
er is weinig informatie over de uitlaat die het meeste haalt uit de cilinder.
De pijpen de ik tegenkom zijn allemaal onderlangs, wat zijn hele goede bovenlangs uitlaten.
reden dat ik liever geen onderlangs wil is omdat ik vind het simpelweg niet mooi staan op een derbi
en wat is überhaupt het verschil tussen bovenlangs en onderlangs, ik zag dat het met acceleratie te maken had?
Meest uit cilinder halen qua uitlaat
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 282
- Lid geworden op: di 14 apr 2020, 13:17
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2008 75cc mvt iron max(verkocht)
Piaggio zip 2 takt 2010 stage6 racing mk2 70cc(verkocht)
Piaggio zip 4 takt 2009 (verkocht)
Gilera Runner 2002 (verkocht)
Aprillia sx80 2007 - Locatie: Middelburg
Re: Meest uit cilinder halen qua uitlaat
Opzich zit er niet echt verschil tussen bovenlangs en onderlangs, maar goede bovenlangs uitlaten voor die cilinder zijn bijv de malossi mhr team supermoto, voca bigbore 80/90, BRK 80/90.
-
- Pro tuner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
- Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
- Locatie: Emst
Re: Meest uit cilinder halen qua uitlaat
Bij bovenkangse moet je wel passen op je been. Daar weet manu alles van. Maar er zijn er ook maar een paar