Beta rr50 Opvoeren

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Ghost
Derbi fan
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 11 sep 2022, 19:46
Vervoersmiddel: Beta rr50 Track

Beta rr50 Opvoeren

Ongelezen bericht door Ghost »

Hallo, ik ben van plan een beta rr50 te halen alleen vraag ik mij af wat voor begrenzers deze brommer heeft en hoe ik hem op ongv 54km/h kan laten lopen ivm met de rollerbanken. En ik had ook ergens gelezen dat begrenzers de brommer beschadigen. Dus als dat zo is, is het dan beter om hem gewoon helemaal te ontgrenzen en dan een schakelaar voor als ik in de buurt kom van dorpen/steden?
En moet er dan ook een sproeier vervangen worden?
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Beta rr50 Opvoeren

Ongelezen bericht door 42 »

In elk geval een prop in de uitlaatbocht, wss is de carb ook begrenst bij de luchtinlaat met een plaatje of met een nauwe stijgbuis en de nieuwe Derbi's ook met de cdi, of dat bij Beta met de cdi ook zo is weet ik niet, vermoedelijk wel.
In dat geval kun je de prop in de uitlaat iets uitvijlen of boren tot je 54 gaat en idd iets grotere sproeier.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Beta rr50 Opvoeren

Ongelezen bericht door 42 »

Hoe vaak ga je dezelfde vraag nog stellen trouwens, ik zie dat ik op 3 topics van je aan het reageren ben..beetje overkill misschien..
Ghost
Derbi fan
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 11 sep 2022, 19:46
Vervoersmiddel: Beta rr50 Track

Re: Beta rr50 Opvoeren

Ongelezen bericht door Ghost »

42 schreef: wo 14 sep 2022, 21:10 Hoe vaak ga je dezelfde vraag nog stellen trouwens, ik zie dat ik op 3 topics van je aan het reageren ben..beetje overkill misschien..
Ik probeer gewoon zeker van mijn zaak te zijn en misschien verteld een ander persoon iets wat een ander niet weet?
Maar nu ik toch zie dat jij de enige persoon bent die reageert was het niet nodig geweest nee om op 3 forums te reageren.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Beta rr50 Opvoeren

Ongelezen bericht door 42 »

:lol:
Meestal als ik onzin roep of dingen vergeet dan verbeteren de anderen me gerust..doen ze graag zelfs :lol:
Maar idd, wie weet komt er meer input nog.
MaxLimited07
Beginnende Derbi fan
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 21 mar 2022, 10:01
Vervoersmiddel: Derbi senda drd racing limited edition 2007

Re: Beta rr50 Opvoeren

Ongelezen bericht door MaxLimited07 »

wat 42 zegt klopt voor als je meer zekerheid wilt hebben, altijd ook een grotere sproeier en in zetten als je hem opvoert
Plaats reactie