Voor een snelle setup zijn de dure membranen beter, voor een standaard setup is eens standaard membraan prima.
Carbon gaat wat langer mee en er zijn dunnere plaatjes van te krijgen wat voor een betere gasreactie zou zorgen.
Zoiets dacht ik.
vraagje over membraan
- 42
- Pro tuner
- Berichten: 4183
- Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
- Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht ) - Gallery: viewtopic.php?f=9&t=24459
Project: viewtopic.php?f=10&t=25612 - Locatie: Zeeland
-
- Pro tuner
- Berichten: 766
- Lid geworden op: vr 28 okt 2011, 12:53
- Vervoersmiddel: Aprilia RX
KTM 990 Adventure
Beta RR 250 2X
Aprilia RS 50
Suzuki Intruder 800
Zero DS - Locatie: Lemelerveld
Re: vraagje over membraan
Carbon kan inderdaad dunner, daardoor kan hij sneller open en dicht waardoor hij op hogere toerentallen kan draaien. De echt fancy membranen hebben ook meer en kortere klepjes. Die kunnen nog sneller bewegen en dus nog hogere toerentallen halen.
De standaard membranen zullen op die toerentallen open blijven staan en dus mengsel terugblazen je carb in en minder vuldruk in de cilinder opleveren.
De standaard membranen zullen op die toerentallen open blijven staan en dus mengsel terugblazen je carb in en minder vuldruk in de cilinder opleveren.
-
- Pro tuner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
- Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
- Locatie: Emst
Re: vraagje over membraan
Plaatjes is goed zat.
-
- Pro tuner
- Berichten: 766
- Lid geworden op: vr 28 okt 2011, 12:53
- Vervoersmiddel: Aprilia RX
KTM 990 Adventure
Beta RR 250 2X
Aprilia RS 50
Suzuki Intruder 800
Zero DS - Locatie: Lemelerveld
Re: vraagje over membraan
Airsal 70 draait maar 11K toeren oid toch? Zou dan gewoon lekker origineel blijven als hij nog goed is.