Carbu

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
2fast
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi

Carbu

Ongelezen bericht door 2fast »

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum. En heb een vraag inverband mijn derbi ik wil hem graag naar stage 6 88cc brengen. 8-) Maar weet niet goed wat het beste van carbu en inlaat stukken en membraam enz zal zijn en hoe veel mm men carbu moet zijn.
En een mxs gp2 90cc heeft er iemand ook ervaring met die cilinders qwa sneheid en aantal km je er mee kan rijden. :emo:

Alv bedankt
Mvg 2fast
Brommert_01
Pro tuner
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005

Re: Carbu

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Vraag a, wat is je budget?
Vraag B, heb je ervaring met brommers? Gezien je vraag op de eerste plaats?
Opmerking c, kilometers moet je niet naar kijken bij prestatie cilinders
42
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht )

Ongelezen bericht door 42 »

Je zal ook wss een andere krukas nodig hebben en voor het goeie je spoelpoorten aan moeten passen, wat weer aansluit bij wat Brommert zegt, gaat een hoop kosten en je moet weten wat je doet.
Brommert_01
Pro tuner
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Nou, als je niet weet welke carb etc je moet hebben moet je er niet aan beginnen😂 vandaar mijn vragen meer. Kleinkt leuk, maar als je er geen verstand van hebt moet je lekker eerst met een 50cc gaan knutselen, of papa om een zakje geld vragen. Anders gewoon niet doen...daarnaast kan je beter 2 dast of bidalot nemen als je toch al kijkt voor 90 mxs. Verder moet je dan ook je koeling gaan aanpassen naar dubbele rad, blok ophangpunten versterken en ruimte maken voor een grote carb of verlengstukken/ hoghflow inlaat kopen
Plaats reactie