Mvt iron max 50
Geplaatst: vr 27 mei 2022, 15:56
Hallo, ik heb een mvt iron max 50 cilinder maar die heeft geen al geboorde gaten om een thermostaat in te zetten. Nou vroeg ik me af of dit super erg is?
Ik snap dat het langer duurt om hem warm te rijden dan en ik heb een koso temp meter maar moet nu de cilinder inrijden en vroeg me af of er ook voordelen zijn behalve dat die totaal niet snel warm word (wat wel fijn is want na het inrijden rij ik wel is 50km heen naar school en 50km terug)
Ook vroeg ik me af aangezien ik 2 vastlopers heb gehad vanwege kapotte lagers en nu een net revisie heb gedaan met nieuwe lagers en keeringen maar ook een nieuwe doppler origin krukas en dus de cilinder.
Hoelang ongeveer moet ik dit allemaal inrijden? Dacht zelf beetje aan 100/150km totaal niet hoog in toeren gaan en daarna iets hoger en rond de 250 af en toe beetje gas geven maar niet vol gas. Dit dan 500/600km inrijden.
Ik snap dat het langer duurt om hem warm te rijden dan en ik heb een koso temp meter maar moet nu de cilinder inrijden en vroeg me af of er ook voordelen zijn behalve dat die totaal niet snel warm word (wat wel fijn is want na het inrijden rij ik wel is 50km heen naar school en 50km terug)
Ook vroeg ik me af aangezien ik 2 vastlopers heb gehad vanwege kapotte lagers en nu een net revisie heb gedaan met nieuwe lagers en keeringen maar ook een nieuwe doppler origin krukas en dus de cilinder.
Hoelang ongeveer moet ik dit allemaal inrijden? Dacht zelf beetje aan 100/150km totaal niet hoog in toeren gaan en daarna iets hoger en rond de 250 af en toe beetje gas geven maar niet vol gas. Dit dan 500/600km inrijden.