Derbi loopt langzamer

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Jasper_
Beginnende Derbi fan

Derbi loopt langzamer

Ongelezen bericht door Jasper_ »

Hallo ik heb een raar probleem namelijk mijn derbi loopt niet meer zo snel de derbi liep eerst boven de 100 maar nu maar rond de 80 hoe kan dit begint mijn cilinder het te begeven? Het is een 80cc cilinder met een 21mm dellortho carb erop ik heb in de tussen tijd mijn blok gereviseerd dus alle lagers krukaslagers pakkingen vervangen ook van mijn versnellingsbak. Hiervoor liep de derbi nog 100. Heeft iemand een idee wat het kan zijn.
Brommert_01
Pro tuner
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005

Re: Derbi loopt langzamer

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Dus na de revisie loopt hij zachter? Of deed hij het na het in elkaar zetten ook nog even goed?
Jasper_
Beginnende Derbi fan

Re: Derbi loopt langzamer

Ongelezen bericht door Jasper_ »

Ja ik moet er wel bij zeggen dat voor die revisie er nog een hele oude ontsteking op zat eentje van motoplat maar die deed het niet goed meer dus is er een nieuwe ontsteking opgekomen van derbi. En tijdens het veranderen van ontsteking heb ik het blok gereviseerd en nu na de revisie loopt de derbi langzamer.
Plaats reactie