Hoi, mijn derbi senda nt heeft een setup als volgt 80cc airsal -dopler race krukas -std ontsteking-mvt srace uitlaat (80cc uitlaat) 21 mm carb delorto - en een standaard lucht filter sproeier 95 - twv14-52
En de top is 105 gps 110 teller - Wat ik me nu afvraag is veel mensen zeggen dat je met een 80cc wel makkelijk de 120 moet kunnen aantikken . Nu dacht ik miss powerfilter maar met een powerfilter neemt het benziene verbruik aardig toe vandaar heb ik standaard luchtfilter . Nu is mijn twv 14-52 en in zen 6 trekt die hem hellemaal door tot de hoogste toeren . En vraag me af of deze miss beter rijd met twv 15-52 . Als iemand enige tips of verbeter punten heeft voor mijn setup hoor ik het graag .
Derbi 80cc setup
- 42
- Pro tuner
- Berichten: 4184
- Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
- Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht ) - Gallery: viewtopic.php?f=9&t=24459
Project: viewtopic.php?f=10&t=25612 - Locatie: Zeeland
Re: Derbi 80cc setup
Die 120 zal met een snelle 80 zijn, aangepaste spoelpoorten, 24mm carb enz enz.
Benzineverbruik zal altijd toenemen als je harder wilt.
Qua twv durf ik niks te zeggen, geen ervaring mee.
Benzineverbruik zal altijd toenemen als je harder wilt.
Qua twv durf ik niks te zeggen, geen ervaring mee.
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 47
- Lid geworden op: di 25 jan 2022, 20:54
- Vervoersmiddel: derbi senda sm drd racing 2007
Re: Derbi 80cc setup
je hoort wel vaker dat er een voortandwiel 15 opzit en dan hoge snelheden haalt dat is ook niet gek want hoe groter het voortandwiel hoe hoger de snelheid hoe lager de trekkracht je kunt het uitproberen met tandwiel 15 dingen kosten ni zoveel denk wel dat het werkt