Ik heb Dylan en heb een aantal weken geleden een DRD uit 2009 gekocht, hij liep niet maar was recentelijk wel gereviseerd. Het probleem was een niet aangedraaide vliegwielmoet dus ik had erg veel geluk.
Nouja goed nu naar mijn vraag. Ik ben vandaag met mijn broertje naar josdijkman toe gereden om een Airsal 70cc (72,4cc) op te pikken i.c.m een Voca Warrior, omdat er een Doppler Origin opzat met een ontgrensde orginele uitlaat. Nu hebben we alles gemonteerd en het liep gelijk na 2x mooi stationair. Klein stukje gereden om te tanken en op de terug weg maar een beetje geprobeerd om wat meer in de toeren te komen want hij was naar mijn mening gwn langzaam. Pas laat gaf hij zijn koppel en het hield ook vrij snel op (denk bij zo'n 10000 toeren). Kortom ik ben een beetje teleurgesteld omdat ik dacht dat ik zou gaan vliegen, maar de 50cc met ori uitlaat leek nog sneller te zijn bij wijze van.
De huidige setup is:
Cilinder: 70cc Airsal
Krukas: Doppler ER1
Uitlaat: Voca Warrior 50/70
Carb: 17,5mm Dell'orto
Membraam: standaard
Op dit moment is hij 13-53 vertand en heeft sproeier 100. De sproeier is sws te groot aan de hand van dat ritje. Verder denk ik dat hij te lang vertand is. Ik ga morgen 12 proberen en de sproeier wat kleiner maken. Nou is mijn vraag dus. Hoort dit zo of hoort ie vele malen rapper te zijn en moet ik gwn nog afstellen? Op het moment zit er dus totaal geen pit in.
Ik hoor de reacties vanzelf wel!