naaldlager

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Stijn1601
Derbi fan
Berichten: 78
Lid geworden op: vr 05 feb 2021, 18:41
Vervoersmiddel: Derbi senda Xtreme race 2007

naaldlager

Ongelezen bericht door Stijn1601 »

hoi ik ben een 80cc er op aan het leggen ik zag dat de krukas een doppler race krukas is de blauwe en er zat een naaldlager op nu weet ik niet of deze goed is want als ik er me beweeg hoor ik heb rammelen de naaldlager ik weet niet of dit hoord nu heb ik ook een orginele naaldlager maar deze is te klein voor de krukas die er in zat past wel goed ik heb geen idee welke naaldlager dit is maar mijn vraag is maakt het uit wat voor merk naaldlager je er in duwt en is deze nog goed die ik heb?
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: naaldlager

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Het principe.van de naaldlager is dat het via je zuiger pen de rotatie van de krukas opvangt, wat je zuiger gaat op en neer en de krukas rond je moet dus passen met de zuiger pen door het naaldlager in de drijfstang, anders heb je altijd speling. Merk maakt niet uit, maat wel. Er zijn allerlei verschillende lengtes, breedtes en aantal naaldjes. Vgm is de juiste per 12
bart_rs2
Beginnende tuner
Berichten: 216
Lid geworden op: vr 03 mei 2019, 11:01
Vervoersmiddel: 2010 Rieju RS2 Pro VERKOCHT
2005 Derbi Senda SM

Re: naaldlager

Ongelezen bericht door bart_rs2 »

Altijd malossi naaldlager doen
Plaats reactie