Hoi ik heb een derbi senda uit 2007 gekocht . Nu ben ik hem aan het afstellen maar dat wil niet echt lukken .Ik heb een standaard 17,5 caburatuur een leovince X fight uitlaat en 50cc merk 50cc geen idee heb hem zo gekocht . Nou ben ik hem aaan het proberen aftestellen maar lukt het niet echt .Ik heb sproier maat 78 -88-94-102 al geprobeerd en als resultaat dat de 102 het het beste deed nu valt hij in de 6 op de hoge toeren na 10 a 15 sec weg en na iets niet gas te geven komt hij weer terug (102 sproeier) nu heb ik de bougie er uitgedraaid en heeft een grijs bruin achtig kleurtje maar loopt maar 72 en verwacht toch minimaal 80 te kunnen halentandwiel verhouding 11-52 heb nog een 13 vtw liggen en wil hem er op gaan zetten wat zal dit gaan doen met de snelheid want volgens de kleur bougie zou ik ook hoger in de maat gaan maar 102 vindt ik toch al redelijk groot voor een 50 cc .Uitlaat sluit niet helemaal goed af maar zit geen pakking bij uitlaat dus geen idee hoe ik hem dan hellemaal goed moet aansluiten.hij trekt geen valse lucht en loopt goed stationair en gaat goed in de hoge toeren . alles wat ik geschreven heb is met de 102 sproeier er in want bij sproeier 94 gaat hij vanaf de 5 niet meer hoog in de toeren.dus mijn vraag is hoe kan ik heb toch boven de 80 laten lopen.Want het lijkt dat hij de kracht niet goed kwijt kan miss door het maat 11 voortandwiel.
MVG,Stijn
Derbi sproiermaat
- 42
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht ) - Gallery: viewtopic.php?f=9&t=24459
Project: viewtopic.php?f=10&t=25612 - Locatie: Zeeland
Re: Derbi sproiermaat
Misschien een paar tussenmaten nog proberen, 100, 98.
Uitlaat kun je met uitlaatkit oid lekvrij maken.
Uitlaat kun je met uitlaatkit oid lekvrij maken.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Re: Derbi sproiermaat
Ik zou even wachten tot de temperatuur weer stijgt. Het is nu belachelijk koud voor Nederlandse temperaturen, als je nu met -5 afstelt loopt die volgende week of over 2 weken niet meer als het weer +9 ofzo is