banden

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
_arris_
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi extreme 2004

banden

Ongelezen bericht door _arris_ »

hallo ik heb zojuist een derbi xtreme 2004 gekocht maar ik weet niet wat ik zou moeten doen met de banden er liggen nu crossbanden op juist de uitlaat is ontgrensd al de rest is origineel maar zou ik met gewone banden al wat rapper gaan?
en als ik andere vertanding steek moet ik dan ook al een andere sproeier ofzo hebben wil ook graag ander uilaatje erop
Adriaan
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi senda DRD racing sm 2009

Re: banden

Ongelezen bericht door Adriaan »

Volgende keer ff je post nog een keer door lezen voor dat je hem post. En gebruik a.u.b. wat lees tekens. :wall:

Maar je brommer gaat niet veel harder lopen als je er andere banden op legt. Misschien 1 of 2 km omdat hij nu wat soepeler rijd. Als je nieuwe band zonder noppen kleinere omtrek heeft dan je noppen band dan zal hij zelfs minder hard rijden.

Als je andere vertanding er op doet hoef je geen andere sproeier te steken.

Voor een andere uitlaat moet je maar eens even op google.nl derbi gianelli conti ervaring in typen of welke uitlaat dan ook dan kom je van zelf tientalle toppic's tegen waar alles in uitgelegt word. Of je kijkt ff hier op het forum.

Succes
_arris_
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi extreme 2004

Re: banden

Ongelezen bericht door _arris_ »

bedankt voor de info.
Plaats reactie