Luchtfilter past niet.

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
ibrentyy
Banden plakker
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 01 mar 2020, 19:16
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2008

Luchtfilter past niet.

Ongelezen bericht door ibrentyy »

Beste leden,

Ik heb sinds vandaag een Derbi DRD Limited uit 2007. Op de brommer zit een Polini CP 17.5 Carburateur. Het enige probleem wat ik nu heb is dat de luchtfilter van die carburateur er niet op past, doordat de schokdemper in de weg zit. Ik was van plan om gewoon een luchtfilterbox te kopen, maar omdat de carburateur een Polini CP is kan dat ook niet. Ik ben dus helemaal de weg kwijt, kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groeten,
Brent
Jasper
Beheerder
Berichten: 6910
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Locatie: Heerewaarden
Contacteer:

Re: Luchtfilter past niet.

Ongelezen bericht door Jasper »

zelf met een stuk slang van een waterpomp of iets dergelijks een luchtfilterslang maken zodat je luchtfilter achter je veer of langs je veer komt te zitten.
Origineel zit er op een derbi van 2007 ook een 17,5mm carburateur dus als de aansluiting van de luchtfilterslang niet groter is dan zou een originele luchtfilterbox gewoon moeten kunnen.

Foto's en dergelijke van het filter zouden wel makkelijk zijn in het vervolg om met je mee te denken.

Zelf wat moeite doen zodat mensen je beter een advies kunnen geven is alleen maar in je eigen voordeel.
Only god can judge me!!!
Afbeelding
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
Plaats reactie