Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een vervangingsuitlaat en ik twijfel nu tussen deze 2. Ik hoop dat jullie me wat meer kunnen vertellen over de eigenschappen en rijervaringen van deze uitlaten.
https://www.derbipartsshop.nl/yasuni-cr ... ia-sx.html
https://www.derbipartsshop.nl/leovince- ... ia-sx.html
Yasuni cross hm max vs leovince x fight
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 32
- Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 14:59
- Vervoersmiddel: Aprilia sx 50 2015 limited
- Danieborg22
- Tuner
- Berichten: 429
- Lid geworden op: zo 15 apr 2018, 12:38
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM DRD Racing 2007 VERKOCHT
Derbi Senda SM Black Edition 2005 GECRASHED
Derbi Senda SM DRD Racing 2006 VERKOCHT
Honda Hm50 Competition Malossi MHR Team 80 - Gallery: viewtopic.php?f=34&t=25172
- Locatie: Giethoorn
Re: Yasuni cross hm max vs leovince x fight
De Yasuni Cross Hm: In mijn ogen de heilige uitlaat op een standaard setup. Knalt makkelijk over de 100 kmh en heeft een powerband van 7500-12500 toeren. Rijd overigens onder de powerband compleet ruk, dus als je vooruit wilt komen zal je in de powerband moeten blijven hangen (waardoor die wel lekker zuipt). Het is een beetje wennen, maar als je er mee weet te rijden is het erg leuk en snel.
De Leovince X-fight: Ook een leuk uitlaatje, perfect voor dagelijks gebruik in de stad. Is niet erg luid en ook niet de snelste, maar doet wat ie moet doen. Top snelheid zal rond de 85 kmh liggen (uit mijn ervaring, er zijn mensen die beweren dat zij over de 95 hebben gehaald met orginele setup, maar dat betwijfel ik sterk). De powerband van deze uitlaat ligt tussen 7500 en 9500 toeren.
Dus wil je hard gaan en fun hebben, kom je niet teveel in het centrum van een stad en vind je het niet erg om elke 5 dagen aan de pomp te staan: Zeker voor de Yasuni Cross Hm gaan!
Rijd je liever wat rustiger en wil je gewoon iets snellers dan orgineel, lekker voor de Leovince gaan
Mocht je meer info over alle uitlaten willen, deze thread helpt daar erg goed bij: viewtopic.php?f=7&t=14
De Leovince X-fight: Ook een leuk uitlaatje, perfect voor dagelijks gebruik in de stad. Is niet erg luid en ook niet de snelste, maar doet wat ie moet doen. Top snelheid zal rond de 85 kmh liggen (uit mijn ervaring, er zijn mensen die beweren dat zij over de 95 hebben gehaald met orginele setup, maar dat betwijfel ik sterk). De powerband van deze uitlaat ligt tussen 7500 en 9500 toeren.
Dus wil je hard gaan en fun hebben, kom je niet teveel in het centrum van een stad en vind je het niet erg om elke 5 dagen aan de pomp te staan: Zeker voor de Yasuni Cross Hm gaan!
Rijd je liever wat rustiger en wil je gewoon iets snellers dan orgineel, lekker voor de Leovince gaan

Mocht je meer info over alle uitlaten willen, deze thread helpt daar erg goed bij: viewtopic.php?f=7&t=14
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid!
Drop a gear and dissapear.
Drop a gear and dissapear.
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 32
- Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 14:59
- Vervoersmiddel: Aprilia sx 50 2015 limited
Re: Yasuni cross hm max vs leovince x fight
Super dankje
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 32
- Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 14:59
- Vervoersmiddel: Aprilia sx 50 2015 limited
Re: Yasuni cross hm max vs leovince x fight
En als je de yasuni dan met een voca rookie cross vergelijkt?
- Danieborg22
- Tuner
- Berichten: 429
- Lid geworden op: zo 15 apr 2018, 12:38
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM DRD Racing 2007 VERKOCHT
Derbi Senda SM Black Edition 2005 GECRASHED
Derbi Senda SM DRD Racing 2006 VERKOCHT
Honda Hm50 Competition Malossi MHR Team 80 - Gallery: viewtopic.php?f=34&t=25172
- Locatie: Giethoorn
Re: Yasuni cross hm max vs leovince x fight
Heb nog geen ervaring met de rookie cross op een 50cc. Denk dat het vrij vergelijkbaar is. Let er op dat wanneer je die besteld, je wel de 50-70 versie besteld.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid!
Drop a gear and dissapear.
Drop a gear and dissapear.