Tuning Derbi senda 2006 originele uitlaat

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
LindsayRubo
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 30 nov 2015, 18:40
Vervoersmiddel: Derbi Senda

Tuning Derbi senda 2006 originele uitlaat

Ongelezen bericht door LindsayRubo »

Hallo

I.V.M. school wil ik even terug naar standaard. Ik heb een originele uitlaat gekocht van MP. De hoek lijkt wel iets anders maar de prop zit er keurig in. Als ik hem monteer komt de demper iets lager te hangen. Al met al lijkt me dat geen probleem. Wel vreemd dat er uitlaten zijn die bijna gelijk zijn maar net niet helemaal.

Oke, maar nu de vraag. We krijgen het motortje, wat normaal dus zonder prop geweldig loopt niet goed. Starten gaat prima, gas geven ook nog wel, maar als we rijden en gas open trekken is het smoren, maar dan wel met rook?

Luchtfilter en carburateur zijn ontgrenst. Sproeierset gekocht en al lopen testen tussen 90 en terug naar 60, maar er zit geen logisch verloop in. Zal het kunnen zijn dat we nog kleiner moeten onder de 60 met deze set-up?

We kennen het bougie truckje wel, maar omdat we weer moesten rijden is de andere uitlaat er weer op. Dus voor de volgende poging van de week graag even wat adviezen van jullie. Normaal hebben we de boel snel afgesteld, maar nu zien we iets over het hoofd?
EZ_R
Pro tuner
Berichten: 607
Lid geworden op: vr 11 sep 2015, 22:05
Vervoersmiddel: Derbi Senda Xtreme 2003
Locatie: Almere

Re: Tuning Derbi senda 2006 originele uitlaat

Ongelezen bericht door EZ_R »

Zou bij standaard beginnen met 74. Dat tijdens t rijden het gas niet goed reageert zou kunnen betekenen dat je luchtstelschroef niet goed zit. Indraaien en vanaf 1.5 slag terug beginnen.
DROP A GEAR AND DISSAPEAR
Plaats reactie